Witamy w sekcji Pomoc

Tutaj znajdziesz odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania dotyczące prawidłowego korzystania z rynku.




Pomoc i rozwiązania dla: opóźnionej dostawy lub braku dostawy

Nie otrzymałem paczki, co mogę zrobić?

Na Sipoko wszystkie przesyłki są śledzone i bezpieczne, dlatego bardzo trudno jest nie doręczyć paczki do odbiorcy. Jeśli przypadkiem nie otrzymałeś produktu w ustalonym terminie, ale paczka została wysłana, radzimy sprawdzić stronę internetową kuriera odpowiedzialnego za wysyłkę.

W rzeczywistości nierzadko zdarza się, że z powodu błędów pisarskich kurier nie jest w stanie znaleźć adresu zamieszkania odbiorcy i paczka trafia do magazynu, czyli pozostaje w magazynie kuriera w oczekiwaniu na nowe instrukcje doręczenia. W takich przypadkach radzimy skontaktować się ze sprzedawcą, który poinformuje o przydatnym dniu zwrotu.


Czy dostawa jest opóźniona?

Zgodnie z naszymi warunkami sprzedaży, sprzedawcy są zobowiązani do uczynienia wszystkiego, co możliwe, aby zamówione produkty dotarły do domu kupującego w ciągu 1-4 dni roboczych. Ta oś czasu obejmuje:

  1. czas zarządzania zamówieniami: czas potrzebny na przygotowanie i zapakowanie produktów
  2. rzeczywisty czas dostawy: czas potrzebny kurierowi odpowiedzialnemu za wysyłkę na dostarczenie paczki

Po tym okresie, jeśli nie otrzymałeś jeszcze paczki, zalecamy sprawdzenie stanu zamówienia w swoim obszarze osobistym: jeśli słowo Wysłane jest obecne, oznacza to, że wina nie jest bezpośrednio przypisywana sprzedawcy, ale kurierowi, któremu powierzono zamówienie.

W każdym razie zawsze możesz skontaktować się ze sprzedawcą, aby poprosić o dodatkowe informacje w sprawie lub sprawdzić śledzenie przesyłki, aby poznać jej postęp.


Otrzymana paczka została dostarczona, ale nie odebrana?

Czasami sprawdzając postęp przesyłki na stronie kuriera, może się zdarzyć, że przesyłka jest Dostarczona, ale nie została pozostawiona bezpośrednio w rękach kupującego.

Dzieje się tak, ponieważ w tym okresie kryzysu pandemicznego kurierzy nie mają już obowiązku podpisywania przez posiadacza zamówienia w momencie dostawy.

W takich przypadkach zalecamy najpierw zapytać członków rodziny, czy przypadkiem nie odebrali przesyłki dla Ciebie (lub ewentualnie opiekuna budynku); w przeciwnym razie zapraszamy do kontaktu z pomocą kurierską lub sprzedawcą, który postara się udzielić dodatkowych informacji w sprawie.

Przypominamy również, że sprzedawca może zainicjować praktykę odmowy podpisu kurierowi, co wymaga od tego samego kierowcy, który dokonał dostawy, powrotu na adres dostawy z podaniem szczegółów dostawy oraz osoby, która ją fizycznie odebrała.

Czy ta strona była pomocna?