Masz firmę w Polsce?
Zdobądź darmowy sklep na Sipoko.pl
Sprzedawaj swoje produkty tysiącom klientów

Przeslij raport

Wybierz właściwy powód do wysłania raportu o problemie lub błędzie.



W Sipoko chcemy, aby nasz rynek był bezpiecznym środowiskiem, w którym wszyscy użytkownicy mogą cieszyć się przyjemnym i spokojnym zakupem lub sprzedażą.

Dlatego postanowiliśmy dać Ci możliwość bezpośredniego zgłoszenia nam każdego rodzaju naruszenia: naruszenia znaku towarowego lub praw autorskich, zachowania niezgodnego z poczuciem obywatelskim, braku szacunku, próby zniesławienia, odebrania wiadomości phishingowych...

Na tej stronie znajdziesz szereg formularzy, które pozwolą Ci wysłać raport; Sipoko dokładnie przeanalizuje każdy otrzymany raport, aby jak najszybciej go rozwiązać.



NARUSZENIE ZNAKU TOWAROWEGO

Naruszenie zarejestrowanego znaku towarowego chronione jest art. 473 Kodeksu karnego i pociąga za sobą konsekwencje zarówno na poziomie cywilnym, jak i karnym. Jeśli uważasz, że ktoś bezprawnie używa Twojego znaku towarowego, pierwszą rzeczą, którą zalecamy, jest skontaktowanie się bezpośrednio z domniemanym sprawcą naruszenia i nakazanie mu natychmiastowego zaprzestania nielegalnej działalności.

W przeciwnym razie, klikając odpowiedni przycisk dostępny poniżej, możesz przesłać nam raport i poprosić o pomoc.



(pamiętaj, że każdy może wysłać zgłoszenie; niezależnie od tego, czy jesteś właścicielem czy pełnomocnikiem praw, sprzedawcą czy klientem, masz prawo wypełnić formularz i poprosić o naszą pomoc)



NARUSZENIE PRAW AUTORSKICH

Naruszenie praw autorskich podlega prawu nr 633 z 1941 r. i ma miejsce, gdy prawa autorskie do dowolnego rodzaju pracy są naruszone przez plagiat, powielanie w celach komercyjnych bez zgody lub modyfikację bez upoważnienia.

Jeśli uważasz, że ktoś narusza prawa autorskie jednego z Twoich dzieł, pierwszą rzeczą, którą zalecamy, jest skontaktowanie się bezpośrednio z domniemanym sprawcą naruszenia, aby uczynić go uczestnikiem naruszenia i poprosić go o naprawienie tego.

W przeciwnym razie, klikając odpowiedni przycisk dostępny poniżej, możesz przesłać nam raport i poprosić o pomoc



(pamiętaj, że każdy może wysłać zgłoszenie; niezależnie od tego, czy jesteś właścicielem czy pełnomocnikiem praw, sprzedawcą czy klientem, masz prawo wypełnić formularz i poprosić o naszą pomoc)



PHISHING LUB SPAM

Nasza polityka przewiduje zerową tolerancję wobec praktyki phishingu, czyli wysyłania wiadomości e-mail lub SMS-ów wyłącznie w celu kradzieży cennych danych osobowych i ich nieuczciwego wykorzystania.

Te wiadomości nie są łatwe do zauważenia; z tego powodu, jeśli uważasz, że otrzymałeś podejrzaną wiadomość e-mail, przede wszystkim nie klikaj w żaden link, który może znajdować się w wiadomości i nie przekazuj swoich danych osobowych (zwłaszcza tych dotyczących metod płatności).


Prosimy również o przesłanie nam zgłoszenia za pomocą odpowiedniego formularza, klikając w przycisk dostępny poniżej.



(pamiętaj, że każdy może wysłać zgłoszenie; niezależnie od tego, czy jesteś właścicielem czy pełnomocnikiem praw, sprzedawcą czy klientem, masz prawo wypełnić formularz i poprosić o naszą pomoc)


ZNALEŹŁEM LEPSZĄ CENĘ

Wszyscy sprzedawcy działający na naszym rynku są w stanie zawsze zagwarantować najlepszą cenę na swoje produkty, zapewniając jednocześnie, że produkty te są zgodne z prawną gwarancją zgodności.

Nasi pracownicy na bieżąco analizują produkty znajdujące się na Giełdzie (i ich ceny) upewniając się, że te zasady są zawsze przestrzegane. Ale chcemy dać Ci również taką możliwość, udostępniając specjalny formularz, za pomocą którego możesz zgłaszać lepsze ceny, które możesz znaleźć na innych platformach podobnych do naszej.



NIEPRAWIDŁOWE ZACHOWANIE

Termin „netykieta” wskazuje na zbiór zasad dobrych obyczajów i szacunku, które powinny być stosowane w świecie relacji online (czat, forum, media społecznościowe…). ; iz tego powodu staramy się codziennie monitorować wiadomości i komentarze, które pozostają na stronie.

Jeśli jednak uważasz, że użytkownik łamie tę zasadę i zachowuje się w stosunku do Ciebie niewłaściwie, zapraszamy do przesłania nam zgłoszenia za pomocą formularza dostępnego po kliknięciu w poniższy przycisk.



(pamiętaj, że każdy może wysłać zgłoszenie; bez względu na to, czy jesteś właścicielem czy pełnomocnikiem praw, sprzedawcą czy klientem, masz prawo wypełnić formularz i poprosić o naszą pomoc)

RAPORT PRODUKT NIEBEZPIECZNY

Po przyjęciu przez społeczność europejską przepisów GPSR (General Product Safety Regulation) udoskonalono stronę służącą do zgłaszania niebezpiecznych produktów niespożywczych. Rozporządzenie przewiduje natychmiastowe usunięcie produktu, jeśli zostanie oceniony jako niebezpieczny dla zdrowia ludzi lub środowiska.

Jeśli chcesz wysłać zgłoszenie lub chcesz być informowany o najnowszych otrzymanych zgłoszeniach, wystarczy kliknąć poniższy przycisk, aby zostać przekierowanym bezpośrednio do portalu Safety Gate, gdzie znajdziesz pełną listę produktów uznanych za niebezpieczne.



INNE RAPORTY

Jeśli natomiast chcesz przesłać zgłoszenie dotyczące innego rodzaju naruszenia lub wykroczenia, w przypadku którego uważasz, że nasza pomoc jest ważna, skorzystaj z formularza dostępnego po kliknięciu w poniższy przycisk.



Zajmiemy się Twoją prośbą i jak najszybciej postaramy się znaleźć rozwiązanie.


Czy ta strona była pomocna?