Masz firmę w Polsce?
Zdobądź darmowy sklep na Sipoko.pl
Zacznij od razu sprzedawać swoje produkty tysiącom potencjalnych klientów

Powrót

Sipoko opracowało politykę zwrotów, która przewiduje możliwość żądania zwrotu produktu w ciągu 30 dni od daty dostawy, z wyjątkiem tych, które są spersonalizowane i szyte na miarę. Po wezwaniu konsument nie będzie musiał ponosić żadnych dodatkowych kosztów.



Jeśli zdecydujesz się skorzystać z prawa do odstąpienia od umowy w ciągu 30 dni przewidzianych w naszej polityce, możesz wysłać swoje żądanie do sprzedawcy bez podawania przyczyn i bez ponoszenia dodatkowych kosztów wysyłki produktu. Wszystkie wnioski otrzymane po 30-dniowym terminie zostaną dokładnie przeanalizowane przez sprzedawcę, zanim zostaną zaakceptowane.

Zwroty

Jeśli chcesz zapoznać się z pełną dokumentacją dotyczącą prawa do odstąpienia od umowy dostępną na naszej stronie internetowej, kliknij poniższy przycisk, aby przejść na stronę główną, na której znajdziesz wszystkie najważniejsze informacje na ten temat.

Prawo do wycofania się

  • KIEDY MOŻESZ WNIOSKOWAĆ ZWROT

Istnieje wiele sytuacji, w których masz prawo zażądać zwrotu produktu zakupionego na Sipoko. Możesz złożyć wniosek, jeśli:

  • otrzymałeś inny produkt niż zamówiony
  • otrzymany produkt ma wady lub nie działa (w tym przypadku odsyłamy do strony dotyczącej Prawna Gwarancje)
  • uważasz, że produkt nie jest oryginalny (a zatem podrobiony)
  • kupiłeś zły produkt.


We wszystkich tych przypadkach możesz złożyć wniosek, korzystając z funkcji zwrotu, wchodząc do swojej strefy osobistej, zawsze w ciągu 30 dni od daty dostarczenia przedmiotu.

Sprzedawca prześle Ci instrukcję dokończenia procedury, a gdy produkt wróci do swoich magazynów, zwróci kwotę wydaną podczas zakupu.


  • JAK WNIOSKOWAĆ ZWROT I SPRAWDZIĆ STATUS WNIOSKU?

Żądanie zwrotu produktu zakupionego na Sipoko jest bardzo proste. Wszystko co musisz zrobić to:

  1. zaloguj się na stronie i uzyskaj dostęp do swojego osobistego obszaru
  2. wejdź w sekcję „Zamówienia”
  3. wyszukaj wśród zamówień to, w którym znajduje się przedmiot do zwrotu i użyj funkcji „Zwróć przedmioty”

Sprzedawca otrzyma Twoją prośbę i wyśle Ci etykietę, którą musisz umieścić na paczce, która ma zostać zwrócona. Koszty związane z wysyłką paczki ponosi sprzedawca, z wyjątkiem przypadków, w których zażądano zwrotu zakupionego przez pomyłkę produktu; w takim przypadku koszty wysyłki ponosi kupujący.

Po wysłaniu paczki możesz w każdej chwili sprawdzić status żądania zwrotu. Aby to zrobić, musisz:

  1. zaloguj się na stronie i uzyskaj dostęp do swojego osobistego obszaru
  2. wejdź w sekcję „Zarządzanie zwrotami”
  3. zobacz postęp żądania

(Aby uzyskać więcej informacji na ten temat, zapoznaj się z naszą dedykowaną stroną pomocy dostępną po kliknięciu przycisku poniżej).

Dokumentacja zwrotów i refundacji


  • PRODUKTY, KTÓRE NIE MOGĄ BYĆ ZWROTNE

Istnieją kategorie produktów, w przypadku których nie ma możliwości zwrotu:

  • produkty wykonane na miarę lub dostosowane na wyraźne życzenie kupującego;
  • produkty, które mogą ulec pogorszeniu lub w krótkim okresie
  • żywność, napoje i alkohol
  • rzeczy, które nie nadają się do zwrotu ze względów higienicznych lub związanych z ochroną zdrowia
  • produkty audiowizualne (CD, DVD), których plomby zostały zmienione.


Ponadto, jeśli zwracany produkt należy do kategorii elektroniki (komputer, tablet, telefon komórkowy), zachęcamy do usunięcia wszystkich przechowywanych danych osobowych i odłączenia wszystkich połączonych kont.

Czy ta strona była pomocna?