Powrót
Sipoko opracowało politykę zwrotów, która przewiduje możliwość żądania zwrotu produktu w ciągu 30 dni od daty dostawy, z wyjątkiem tych, które są spersonalizowane i szyte na miarę. Po wezwaniu konsument nie będzie musiał ponosić żadnych dodatkowych kosztów.
Jeśli zdecydujesz się skorzystać z prawa do odstąpienia od umowy w ciągu 30 dni przewidzianych w naszej polityce, możesz wysłać swoje żądanie do sprzedawcy bez podawania przyczyn i bez ponoszenia dodatkowych kosztów wysyłki produktu. Wszystkie wnioski otrzymane po 30-dniowym terminie zostaną dokładnie przeanalizowane przez sprzedawcę, zanim zostaną zaakceptowane.
Jeśli chcesz zapoznać się z pełną dokumentacją dotyczącą prawa do odstąpienia od umowy dostępną na naszej stronie internetowej, kliknij poniższy przycisk, aby przejść na stronę główną, na której znajdziesz wszystkie najważniejsze informacje na ten temat.
- KIEDY MOŻESZ WNIOSKOWAĆ ZWROT
Istnieje wiele sytuacji, w których masz prawo zażądać zwrotu produktu zakupionego na Sipoko. Możesz złożyć wniosek, jeśli:
- otrzymałeś inny produkt niż zamówiony
- otrzymany produkt ma wady lub nie działa (w tym przypadku odsyłamy do strony dotyczącej Prawna Gwarancje)
- uważasz, że produkt nie jest oryginalny (a zatem podrobiony)
- kupiłeś zły produkt.
We wszystkich tych przypadkach możesz złożyć wniosek, korzystając z funkcji zwrotu, wchodząc do swojej strefy osobistej, zawsze w ciągu 30 dni od daty dostarczenia przedmiotu.
Sprzedawca prześle Ci instrukcję dokończenia procedury, a gdy produkt wróci do swoich magazynów, zwróci kwotę wydaną podczas zakupu.
- JAK WNIOSKOWAĆ ZWROT I SPRAWDZIĆ STATUS WNIOSKU?
Żądanie zwrotu produktu zakupionego na Sipoko jest bardzo proste. Wszystko co musisz zrobić to:
- zaloguj się na stronie i uzyskaj dostęp do swojego osobistego obszaru
- wejdź w sekcję „Zamówienia”
- wyszukaj wśród zamówień to, w którym znajduje się przedmiot do zwrotu i użyj funkcji „Zwróć przedmioty”
Sprzedawca otrzyma Twoją prośbę i wyśle Ci etykietę, którą musisz umieścić na paczce, która ma zostać zwrócona. Koszty związane z wysyłką paczki ponosi sprzedawca, z wyjątkiem przypadków, w których zażądano zwrotu zakupionego przez pomyłkę produktu; w takim przypadku koszty wysyłki ponosi kupujący.
Po wysłaniu paczki możesz w każdej chwili sprawdzić status żądania zwrotu. Aby to zrobić, musisz:
- zaloguj się na stronie i uzyskaj dostęp do swojego osobistego obszaru
- wejdź w sekcję „Zarządzanie zwrotami”
- zobacz postęp żądania
(Aby uzyskać więcej informacji na ten temat, zapoznaj się z naszą dedykowaną stroną pomocy dostępną po kliknięciu przycisku poniżej).
Dokumentacja zwrotów i refundacji
- PRODUKTY, KTÓRE NIE MOGĄ BYĆ ZWROTNE
Istnieją kategorie produktów, w przypadku których nie ma możliwości zwrotu:
- produkty wykonane na miarę lub dostosowane na wyraźne życzenie kupującego;
- produkty, które mogą ulec pogorszeniu lub w krótkim okresie
- żywność, napoje i alkohol
- rzeczy, które nie nadają się do zwrotu ze względów higienicznych lub związanych z ochroną zdrowia
- produkty audiowizualne (CD, DVD), których plomby zostały zmienione.
Ponadto, jeśli zwracany produkt należy do kategorii elektroniki (komputer, tablet, telefon komórkowy), zachęcamy do usunięcia wszystkich przechowywanych danych osobowych i odłączenia wszystkich połączonych kont.