Witamy w sekcji Pomoc

Tutaj znajdziesz odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania dotyczące prawidłowego korzystania z rynku.




JAKA JEST TWOJA ZASADY ZWROT I REFUNDACJI?

Zgodnie z obowiązującymi przepisami kupujący mają prawo zażądać zwrotu, a następnie zwrotu zakupionego produktu w ciągu 30 dni od momentu otrzymania produktów.

Możliwe jest zażądanie zwrotu, jeśli otrzymasz uszkodzony produkt, inny niż zamówiony, nieoryginalny lub wadliwy. We wszystkich tych przypadkach konieczne będzie wysłanie żądania zwrotu bezpośrednio do sprzedawcy, który dostarczy etykietę niezbędną do wysyłki produktu do zwrotu.

Wszelkie koszty zarządzania zostaną poniesione przez sprzedającego (z wyjątkiem przypadku, gdy chcesz zwrócić produkt po dokonaniu zakupu przez pomyłkę), a zwrot zostanie dokonany w ciągu 1-2 roboczych dni przy użyciu tej samej metody płatności, która została użyta w fazie zakupu.

Aby uzyskać więcej informacji na temat naszych zasad, zachęcamy do zapoznania się z pełną dostępną dokumentacją, klikając poniższy przycisk.

Polityka zwrot i refundacji

Czy ta strona była pomocna?