Na Sipoko masz możliwość zażądania zwrotu i zwrotu otrzymanego produktu, jeśli nie spełnia Twoich oczekiwań na podstawie tego, co zostało opisane na stronie w momencie zakupu, jeśli napotkałeś problemy podczas odbioru przesyłki lub jeśli produkt nie działa.
Procedura jest bardzo prosta!
Możesz poprosić o zwrot, jeśli:
Uwaga! W przypadku żądania zwrotu produktu zakupionego przez pomyłkę, koszty poniesione na wysyłkę nie zostaną zwrócone.
Zgodnie z postanowieniami dyrektyw europejskich Konsumenckiego masz 30 dni od momentu otrzymania produktu na żądanie jego zwrotu.
Aby to zrobić, będziesz potrzebować:
Po wysłaniu prośby o zwrot, w ciągu kilku godzin otrzymasz wszystkie szczegóły, aby móc zwrócić zakup; jak tylko produkt zostanie zwrócony do magazynu wyjścia, otrzymasz zwrot pieniędzy przy użyciu tej samej metody płatności, której użyto podczas zakupu.
Jeśli wniosek o zwrot zostanie złożony w ciągu 30 dni od złożenia zamówienia, nie będziesz musiał ponosić żadnych dodatkowych kosztów, aby dokonać zwrotu produktu.
Zwrot (jeśli mieści się w przypadkach wymienionych powyżej) będzie całkowicie bezpłatny i szybki.
Jedyny wyjątek dotyczy przypadków, w których prośba o zwrot następuje po nieprawidłowym zakupie; jeśli popełniłeś błąd przy zakupie produktu, koszty zwrotu będą na Twój koszt i nie zostaną zwrócone.
W swoim osobistym obszarze możesz w każdej chwili sprawdzić postęp procedury zwrotu. W zależności od statusu wniosku możesz znaleźć różne słowa:
Uwaga! Sformułowanie Odrzucone może być zatwierdzone tylko w przypadku, gdy produkt został zakupiony dłużej niż 90 dni.
Gdy tylko zwrócony produkt zostanie otrzymany z magazynu wyjściowego, otrzymasz zwrot pieniędzy za pomocą początkowej metody płatności, za pomocą której kupiłeś przedmiot.
Pamiętaj, że w każdym przypadku od momentu otrzymania wiadomości o zwrocie środków do momentu jej faktycznego udostępnienia na Twoim koncie może to potrwać 3-4 dni robocze.
W rzeczywistości termin ten obejmuje czas niezbędny do rozliczenia kredytu przez Twoją instytucję kredytową.
Aby procedura zwrotu powiodła się i była akceptowalna, ważne jest, aby zwracany towar był w takim samym stanie, w jakim został dostarczony, kompletny we wszystkich częściach i z nienaruszonym oryginalnym opakowaniem.
Nieprzestrzeganie tych zasad powoduje, że prawo odstąpienia nie przysługuje.
Tak więc, jeśli musisz zwrócić przedmiot, bądź bardzo ostrożny; postaraj się umieścić wszystko w tym samym pudełku, w którym otrzymałeś towar i ponownie włożyć produkt do oryginalnego opakowania, bez nakładania dodatkowych taśm lub etykiet.
Dzieje się tak dlatego, że bardzo często produkty są zwracane bezpośrednio do producenta i ważne jest, aby były w odpowiednim i akceptowalnym stanie.
Zgodnie z postanowieniami dyrektyw europejskich istnieją kategorie produktów, których zwrotu nie można zażądać:
Ogólnie rzecz biorąc nigdy nie zdarzy się, że będziesz musiał zwrócić zakup, ale jeśli masz taką potrzebę, zapraszamy Cię do uznania produktu za ważny towar, na którym każda firma opiera swój zysk, i z tego powodu należy również nadać mu należytą wagę. do praktyki powrotów.
Zgodnie z obowiązującymi przepisami wszyscy kupujący mają prawo zażądać zwrotu zakupionego produktu w ciągu maksymalnie 30 dni od momentu wejścia w posiadanie. Możliwe jest złożenie wniosku o zwrot za pośrednictwem swojego obszaru osobistego bez ponoszenia dodatkowych kosztów.
Możliwe jest zainicjowanie żądania zwrotu dowolnego rodzaju produktu zakupionego za pośrednictwem platformy handlowej; wyjątkami są produkty spersonalizowane lub szyte na miarę, takie, które łatwo ulegają zepsuciu oraz wszystkie produkty związane z ochroną osoby i których nie można zmienić ze względów higienicznych.
Tak. Jeśli otrzymałeś inny produkt niż ten, który zamówiłeś, możesz złożyć wniosek o zwrot bezpośrednio ze swojego obszaru osobistego. Wystarczy wybrać kolejność, w jakiej występuje dany produkt i skorzystać z funkcji zwrotu towaru.
Pewno. Jeśli otrzymany produkt nie spełnia Twoich oczekiwań lub nie pasuje do opisu na stronie, możesz poprosić o zwrot. Aby to zrobić, po prostu przejdź do swojego osobistego obszaru, wybierz kolejność, w jakiej występuje dany produkt i użyj funkcji Zwróć przedmiot.
W przypadku, gdy otrzymany przez Ciebie produkt ma wady techniczne lub nie działa, masz prawo złożyć wniosek o zwrot. Aby to zrobić, musisz uzyskać dostęp do swojego osobistego obszaru, wybrać kolejność, w której występuje dany produkt i skorzystać z funkcji zwrotu przedmiotu.
Tak, jeśli zamówiłeś produkt przez pomyłkę, możesz poprosić o zwrot. Wystarczy zalogować się do swojej strefy osobistej, wybrać kolejność, w jakiej produkt jest obecny i skorzystać z funkcji zwrotu towaru. W takim przypadku jednak koszty poniesione w związku z wysyłką produktu nie zostaną zwrócone.
Jeśli chcesz zażądać zwrotu produktu, musisz:
Gdy tylko sprzedawca otrzyma Twoją prośbę, otrzymasz wiadomość zawierającą niezbędne instrukcje, aby móc poprawnie wysłać paczkę i tym samym dokończyć procedurę zwrotu.
Zgodnie z obowiązującymi przepisami możesz złożyć wniosek o zwrot towaru w ciągu maksymalnie 30 dni od momentu otrzymania produktu.
Sprzedawcy nie mogą żądać dodatkowych kosztów zwrotu produktów; jedynym kosztem, jaki będziesz musiał ponieść, będzie koszt wysłania paczki, ale kwota ta zostanie doliczona do kosztów zwrotu, gdy sprzedawca ją otrzyma.
Zwrot pieniędzy zostanie dokonany przez sprzedawcę po otrzymaniu przesyłki zawierającej zwracany produkt, przy użyciu tej samej metody płatności, która została wybrana podczas zakupu.
Co do zasady czasy doładowania w przypadku płatności kartą kredytową wynoszą od 3 do 7 dni roboczych od daty wystawienia zwrotu.
W przypadku, gdy po wysłaniu paczki w ciągu 1-2 dni roboczych nie otrzymałeś zwrotu pieniędzy, zalecamy skontaktowanie się ze sprzedawcą za pośrednictwem komunikatora.
W przypadku, gdy wśród wszystkich tych pytań nie znalazłeś odpowiedzi na swoje wątpliwości dotyczące naszej polityki zwrotów i zwrotów, skontaktuj się z nami za pomocą odpowiedniego formularza dostępnego pod adresem ten link.
Nasza pomoc odpowie na Twoją prośbę tak szybko, jak to możliwe.