Witamy w sekcji Pomoc

Tutaj znajdziesz odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania dotyczące prawidłowego korzystania z rynku.




Problemy z zamówieniem

Czasami może się zdarzyć, że po otrzymaniu przesyłki możesz napotkać problemy o różnym charakterze: brakujące, nieprawidłowe, uszkodzone produkty...

Na tej stronie przedstawiamy rozwiązanie niektórych z tych problemów; jesteśmy pewni, że znajdziesz odpowiedni dla siebie!

Brakujący produkt

Nasi sprzedawcy robią wszystko, aby kupujący byli zadowoleni z produktów, które otrzymują w domu, sprawdzając każdy szczegół aż do najdrobniejszego szczegółu.

Czasami jednak może się zdarzyć, że niektóre z zamówionych przedmiotów nie znajdują się w otrzymanej właśnie przesyłce. W takich przypadkach zalecamy najpierw sprawdzić fakturę dotyczącą zamówienia: brak produktu oznacza, że procedura zakupu nie została zakończona poprawnie (np. może się zdarzyć, że przez pomyłkę brakujący produkt nie został umieszczony w koszyku).

Jeżeli z drugiej strony dany produkt znajduje się na fakturze, ale nie znajduje się w paczce, zalecamy skontaktowanie się ze sprzedawcą za pośrednictwem usługi przesyłania wiadomości w celu wyjaśnienia problemu.

Kolejna kontrola, którą możesz wykonać, dotyczy integralności paczki: jeśli okaże się, że została naruszona, skontaktuj się ze sprzedawcą w celu uzyskania pomocy.

 

Nieprawidłowy, uszkodzony lub wadliwy produkt

Czasami (choć bardzo rzadko) może się zdarzyć, że otrzymamy produkt uszkodzony lub inny niż zamówiony. Wiemy, że nasi sprzedawcy bardzo dokładnie sprawdzają i pakują produkty, aby upewnić się, że bezpiecznie dotrą do Twojego domu.

W takich przypadkach masz prawo zażądać zwrotu danego produktu i odpowiedniego zwrotu kosztów. Wystarczy zgłosić prośbę o zwrot bezpośrednio do sprzedawcy, który wyśle Ci etykietę, którą należy przykleić do zwracanej paczki. Dopiero po otrzymaniu towaru dokona zwrotu pieniędzy.

Jeśli z drugiej strony Twój produkt jest wadliwy lub nie działa, zachęcamy do skontaktowania się ze sprzedawcą za pośrednictwem usługi przesyłania wiadomości w celu wyjaśnienia problemu; jesteśmy pewni, że będzie w stanie udzielić Ci niezbędnej pomocy.

Uwaga! Przypominamy, że sprzedawca może również zapewnić wymianę produktu jako rozwiązanie.

Produkt nieautentyczny/podrobiony

Czy zamówiłeś produkt, ale teraz, gdy masz go w rękach, wydaje się nieoryginalny lub nawet podrobiony? Pierwszą rzeczą, o którą prosimy, jest przesłanie nam raportu za pomocą formularza, który stworzyliśmy specjalnie w tym celu.

My w Sipoko przyjmujemy bardzo rygorystyczną politykę dotyczącą sprzedaży produktów niezgodnych; nasz personel dokładnie sprawdza wszystkie publikowane reklamy, aby zagwarantować użytkownikom bezpieczne produkty i zgodne z polityką autentyczności.

Ponadto, w przypadku stwierdzenia nieautentyczności produktu, sprzedawca może ponieść zawieszenie konta; z tego powodu prosimy również o poinformowanie sprzedawcy o incydencie, aby mógł przeprowadzić niezbędne kontrole w tej sprawie.

Aby otrzymać dodatkowe informacje dotyczące naszej zasady autentyczności i wyświetlić formularz zgłoszenia, przeczytaj pełną dokumentację, klikając poniższy przycisk.

Polityka autentyczności

Czy ta strona była pomocna?