Witamy w sekcji Pomoc

Tutaj znajdziesz odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania dotyczące prawidłowego korzystania z rynku.




KTÓRE SĄ METODY WYSYŁKI I CZAS DOSTAWY?

Po otrzymaniu wiadomości informującej o zmianie statusu zamówienia na Wysłane, otrzymasz wiadomość e-mail z numerem śledzenia paczki, przez którą możesz sprawdzić status przesyłki.

Ogólnie czas dostawy może wynosić od 1 do 4 dni roboczych; obejmuje to czas obsługi zamówienia przez sprzedawcę (odbiór i przygotowanie paczki) oraz rzeczywisty czas dostawy przez kuriera.

Ponadto sprzedawcy mogą samodzielnie zdecydować, któremu kurierowi powierzyć paczkę.

Jeżeli po tym czasie nadal nie otrzymałeś paczki, odwiedź stronę internetową kuriera lub skontaktuj się ze sprzedawcą w celu uzyskania dodatkowych informacji w tej sprawie.

Czy ta strona była pomocna?