Masz firmę w Polsce?
Zdobądź darmowy sklep na Sipoko.pl
Zacznij od razu sprzedawać swoje produkty tysiącom potencjalnych klientów

Ochrona sprzedawcy

W świecie sprzedaży internetowej bezpieczeństwo i ochrona to słowa kluczowe, które pozwalają zakończyć negocjacje handlowe w najlepszy możliwy sposób i bez ryzyka, zarówno dla sprzedawców, jak i konsumentów. W tym celu stworzyliśmy Ochronę Sprzedawcy, która pozwoli wszystkim naszym sprzedawcom zwrócić się o naszą pomoc w przypadku nieuzasadnionych żądań konsumentów.


  • DLACZEGO NARODZIŁA SIĘ TA OCHRONA

Wzajemny szacunek i współpraca

To są słowa kluczowe, które charakteryzują całą naszą pracę; chcemy, aby Sipoko było rynkiem bezpiecznym, charakteryzującym się rynkiem uczciwym, dbającym o polską gospodarkę. A tak się nie stanie, jeśli nie ma pojęcia szacunku: tak jak jesteśmy pewni, że wy, sprzedawcy, szanujecie kupujących, dostarczając im bezpieczne i certyfikowane produkty, tak samo chcielibyśmy, aby szanowali was.

I właśnie z tego powodu zdecydowaliśmy się stworzyć doraźną Ochronę szczegółowo zbadaną, abyś mógł czuć się chroniony i chroniony przed wszelkimi niewłaściwymi zachowaniami kupujących. Codziennie monitorujemy transakcje dokonywane za pośrednictwem witryny i staramy się zidentyfikować wszystkich kupujących „wysokiego ryzyka”.

  • OCHRONA SPRZEDAWCY: CO GWARANTUJEMY

Proces sprzedaży składa się z delikatnych faz, w których zawsze istnieje możliwość, że coś pójdzie nie tak. Tak jak dbamy o to, aby oferowane do sprzedaży produkty były certyfikowane i pochodziły od firm działających na terenie Polski, tak samo chcemy, aby Państwa profesjonalizm i praca były szanowane. W związku z tym postanowiliśmy zaoferować Ci ochronę w odniesieniu do wniosków o zwrot pieniędzy, które mogą być składane przez konsumentów po zakupie Twojego produktu.

Dlaczego wybraliśmy tę fazę? Ponieważ uważamy, że słusznie jest chronić Cię w przypadku, gdy kupujący zachowuje się w stosunku do Ciebie niewłaściwie. Na innych platformach podobnych do naszej nie ma kontroli w tym zakresie: jeśli kupujący zażąda zwrotu pieniędzy, dzieje się to automatycznie. Zdarza się też, że w ramach zwrotu sprzedawca otrzymuje inny niż zakupiony produkt lub nawet bez części składowych, bez możliwości uzyskania pomocy w tym zakresie.

Wszystko to jest sprzeczne z naszą ideą szacunku i współpracy: z tego powodu gwarantujemy, że będziesz chroniony we wszystkich przypadkach, w których uważasz, że wniosek o zwrot pieniędzy złożony przez kupującego nie spełnia wymagań.

  • JAK OBOWIĄZUJE OCHRONA

Jeśli uważasz, że prośba o zwrot pieniędzy nie powinna zostać usatysfakcjonowana, skontaktuj się z nami i poproś o pomoc. Następnie skontaktujemy się z kupującym, aby poprosić o dodatkową dokumentację, która może potwierdzić, że wniosek został złożony z właściwą motywacją; jeśli tak się nie stanie, nie będziesz w żaden sposób zobowiązany do zwrotu produktu.

  • KILKA DODATKOWYCH WSKAZÓWEK

Naszym głównym celem jest stworzenie zrównoważonego i konkurencyjnego rynku, na którym wszyscy, zarówno sprzedający, jak i kupujący, wspólnie pracują na rzecz ochrony polskiej gospodarki. I to jest główny powód, dla którego jednym z wymogów jakie muszą spełnić firmy chcące sprzedawać na naszym rynku jest to, aby były w 100% polskie.

Chcąc zminimalizować możliwość wystąpienia problemów podczas procesu sprzedaży, chcemy dać kilka wskazówek, aby zapewnić konsumentom nienaganną obsługę i satysfakcję z Twojej pracy (także unikając możliwości otrzymania negatywnej opinii).

Pierwszą rzeczą, o którą należy zadbać w najdrobniejszych szczegółach, jest opis produktu: zalecamy wprowadzenie jak największej ilości informacji, określając, czy produkt jest nowy, czy używany i czy ma wady. W ten sposób kupujący już po otrzymaniu przesyłki będzie wiedział, czego się spodziewać.

Konieczne jest wówczas zapewnienie jak najszybszego czasu wysyłki. Kupujący chcieliby otrzymać swoje produkty w ciągu jednego/dwóch dni: przestrzeganie tych terminów zwiększa możliwość otrzymania pozytywnych ocen.

Na koniec zalecamy szybkie odpowiadanie na ich pytania lub prośby: pokaże to, że jesteś rzetelny i profesjonalny, dzięki czemu unikniesz pokusy wystawienia negatywnej opinii.

FAQ Ochrona sprzedawcy

  • Dlaczego opracowano tę ochronę?

    Większość osób kupujących online robi to w dobrej wierze; ale świat sieci jest niezwykle różnorodny i choć nasz zespół stale pracuje i monitoruje każdą transakcję sprzedaży, która jest dokonywana w serwisie, nie możemy być pewni, że wszystko przebiegnie sprawnie. I tak jak staramy się chronić konsumentów, upewniając się, że sprzedawane produkty pochodzą od firm działających na danym terytorium i posiadają certyfikaty, staramy się również chronić sprzedawców przed nieuzasadnionymi żądaniami zwrotu pieniędzy.

  • Jak działa Ochrona Sprzedawcy?

    Ochrona Sprzedawcy działa poprzez udzielanie pomocy wszystkim, którzy uważają, że otrzymali wniosek o zwrot pieniędzy za produkt, który nie ma cech, które należy spełnić, ponieważ zwracany produkt nie jest taki sam, jak został sprzedany lub nie ma niezbędnych części. jego działanie (lub jeśli otrzymałeś nawet pustą paczkę).

  • Co należy zrobić, aby móc z niego korzystać?

    Aby skorzystać z tej ochrony wystarczy skontaktować się z naszą pomocą, podając wszelkie posiadane dane i dokumentację potwierdzającą niezgodność wniosku o zwrot pieniędzy złożonego przez klienta. Nasz zespół przeprowadzi dochodzenia, kontaktując się bezpośrednio z klientem.

  • Co się stanie, jeśli Ochrona zacznie działać?

    Jeśli w wyniku dochodzenia nasz zespół potwierdzi, że wniosek o zwrot złożony przez klienta nie może zostać zaakceptowany, będziesz chroniony przed wszelkimi żądaniami kupującego i zwolniony z obowiązku zwrotu pieniędzy.

  • Czy można coś zrobić, aby zapobiec niewłaściwemu zachowaniu kupującego?

    Niestety nie, ponieważ świat sieci jest zróżnicowany i obsługuje wszelkiego rodzaju użytkowników. Możemy jedynie doradzić, aby zachować wobec niego profesjonalne zachowanie, odpowiadając szybko na wszystkie jego pytania lub prośby oraz zapewniając szybkie i jasne terminy dostawy.