✓ Zapłać w 3 ratach z Klarną
Artykuły zawarte w prezentowanych tu sekcjach (Zarządzanie kontem, Produkty i reklamy, Sprzedaż na Sipoko i Pomoc) pomogą Ci lepiej rozpocząć sprzedaż na naszej stronie, dostarczając ważnych informacji na temat kosztów związanych z korzystaniem z naszych usług, a także te dotyczące metod wysyłki i produktów, które można umieścić w naszych kategoriach.
Tutaj znajdziesz wszystkie informacje potrzebne do lepszego zarządzania kontem: jak założyć profil sprzedawcy, dane są wymagane do rejestracji, jak zmienić dane osobowe i jak usunąć konto.
Przypominamy, że w przypadku jakichkolwiek dalszych pytań lub próśb możesz skontaktować się z obsługą sprzedawcy z Panelu sterowania, korzystając z przycisku „Skontaktuj się z obsługą sprzedawcy”.
Utworzenie konta Sprzedawcy na Sipoko jest bardzo łatwe i zajmuje bardzo mało czasu. Aby to zrobić, będziesz potrzebować:
Tutaj będziesz mógł poznać zalety sprzedaży na Sipoko oraz opracowane przez nas Plany Sprzedaży; jak tylko zdecydujesz, który plan najlepiej odpowiada Twoim potrzebom, po prostu kliknij na sformułowanie WYBIERZ to, aby zostać przekierowanym na stronę, która pozwoli Ci stworzyć swój profil Sprzedawcy.
W formularzu, który należy wypełnić, aby kontynuować tworzenie konta, zostaniesz poproszony o podanie niektórych danych dotyczących Twojej firmy, w tym:
Po przesłaniu formularza zgłoszenie rejestracyjne zostanie rozpatrzone przez naszych pracowników, którzy dokonają odpowiedniej kontroli wprowadzonych danych i zatwierdzą Twoje konto lub nie.
Tak, po złożeniu wniosku o rejestrację profil Twojej firmy będzie musiał zostać zatwierdzony.
Nasz personel przeprowadzi odpowiednią kontrolę poprawności danych wprowadzonych podczas rejestracji, a dopiero potem otrzymasz e-mail potwierdzający akceptację (lub nie) Twojego profilu. W tym ostatnim przypadku masz prawo poprosić o naszą pomoc, aby poznać przyczyny.
Tak, poprzez panel administracyjny będziesz mógł w każdej chwili zmienić wprowadzone podczas rejestracji dane dotyczące Twojej firmy.
Klikając „Edytuj profil” będziesz mógł przeglądać informacje przechowywane w naszych systemach i, jeśli uznasz to za konieczne, dokonać odpowiednich zmian.
CZY MOGĘ USUNĄĆ KONTO FIRMY?
Jak określono w dokumentacji dotyczącej przetwarzania danych osobowych, w każdej chwili i bez podawania przyczyn możesz zażądać usunięcia swojego profilu. Aby to zrobić, po prostu skontaktuj się z naszą pomocą.
Przypominamy, że w przypadku, gdy złożysz wniosek o anulowanie konta, ale zapłaciłeś już miesięczną kwotę przewidzianą w Planie Sprzedaży, kwota ta nie może zostać zwrócona z żadnego powodu.
W sekcji "Produkty i Oferty" znajdziesz wszystkie informacje potrzebne do załadowania produktów do swojego asortymentu i tworzenia reklam.
Tworzenie reklamy i sprzedaż produktów to bardzo prosta operacja. Aby to zrobić, potrzebujesz tylko:
Klikając przycisk + będziesz mógł stworzyć reklamę, a tym samym dodać nowy produkt do swojego asortymentu.
Po wprowadzeniu kodu EAN, który identyfikuje produkt, możesz wybrać kategorię, w której chcesz skatalogować produkt i dodać opis. Możesz także wstawić obrazy i określić cenę sprzedaży.
Wreszcie, klikając Cechy, możesz dodać więcej informacji o produkcie, które będą bardzo przydatne, gdy użytkownicy przeprowadzają wyszukiwanie.
Jeśli już załadowałeś spis swoich produktów do oprogramowania zarządzającego, możesz go zaimportować bezpośrednio na stronie bez konieczności ręcznego wprowadzania każdego produktu.
Wystarczy sprawdzić, czy wszystkie produkty mają poprawnie ustawione warianty i poczekać na akceptację naszych pracowników.
Na Sipoko istnieje wiele kategorii, w których można katalogować produkty; dzięki temu kupujący będą mogli znaleźć wszystko, czego potrzebują w prosty i intuicyjny sposób.
Z tego powodu większość produktów istniejących na rynku może być oferowana do sprzedaży na naszej stronie, z wyjątkiem wszystkich tych produktów zawartych w przepisach i których sprzedaż online jest surowo zabroniona, w tym:
Aby dowiedzieć się o wszystkich kategoriach na naszym rynku, przeczytaj tę stronę.
W zależności od kategorii, w której zdecydujesz się umieścić produkty, będziesz mieć prawdziwą „dowód osobisty”, w którym będziesz musiał określić pewne cechy, które najlepiej będą identyfikować produkt.
Zalecamy wprowadzenie jak największej liczby odmian, aby Twoje produkty z większym prawdopodobieństwem były wyświetlane podczas wyszukiwania.
Tak, zanim wprowadzone przez Ciebie produkty będą widoczne na stronie i dostępne do zakupu, muszą zostać sprawdzone, sprawdzone i zatwierdzone przez nasz zespół. Jak tylko wszystkie kontrole zostaną zakończone, otrzymasz wiadomość e-mail, w której zostaniesz poinformowany, które produkty zostały zatwierdzone, a które nie.
W przypadku, gdy niektóre produkty nie zostaną zatwierdzone, możesz poprosić o naszą pomoc, aby poznać przyczyny i wprowadzić niezbędne zmiany.
Tak, na Sipoko można samodzielnie decydować o cenie sprzedaży produktów.
Pamiętaj, że koszty wysyłki muszą być już uwzględnione w cenie końcowej; w związku z tym nie będzie możliwe zażądanie od kupującego dodatkowych kosztów w celu zorganizowania wysyłki towaru.
W JAKI SPOSÓB MOGĘ MODYFIKOWAĆ PRODUKTY, KTÓRE SĄ JUŻ W SPRZEDAŻY?
Po wprowadzeniu produktu i wystawieniu go na sprzedaż zawsze możesz dokonać zmian w zakresie ceny, ilości, opisu lub właściwości. Aby to zrobić, musisz uzyskać dostęp do panelu sterowania i kliknąć Magazyn sklepu > Produkty
W tym momencie wystarczy wybrać dany produkt i wprowadzić niezbędne zmiany.
W dziale „Sprzedaż na Sipoko” znajdziesz odpowiedzi na swoje pytania dotyczące procedur sprzedaży wdrożonych przez Sipoko. Dowiesz się również, jak proste jest zarządzanie zamówieniami i prośbami o zwrot lub pomoc od kupujących.
Pełna dokumentacja dotycząca Warunków sprzedaży dla profesjonalnych sprzedawców jest dostępna na naszej stronie. W dokumencie znajdziesz wszystkie informacje dotyczące:
Aby zobaczyć cały dokument, kliknij TUTAJ.
Zalet sprzedaży na Sipoko jest wiele. Przede wszystkim nie jesteśmy prostym Marketplace, jak te, które znasz i których używasz na co dzień: naszym głównym celem jest próba nawiązania z Tobą bezpośredniego kontaktu i współpraca, aby mieć pewność, że zawsze możesz czuć się chroniony i wysłuchany do.
Jeśli chcesz zobaczyć pełną listę zalet sprzedaży na Sipoko, którą dla Ciebie opracowaliśmy, kliknij TUTAJ.
Dla profesjonalnych sprzedawców dostępne są trzy różne plany sprzedaży:
Wszystkie ceny zawierają podatek VAT, a prowizje naliczane są od ostatecznej ceny sprzedaży. Ponadto będziesz otrzymywać płatności bezpośrednio na konto, które połączyłeś ze Stripe w momencie rejestracji, pomniejszone o wszelkie opłaty.
Gdy użytkownik zainteresuje się Twoim produktem i zdecyduje się go kupić, możesz wyświetlić szczegóły w panelu sterowania.
Klikając Zamówienia > Zobacz zamówienia zobaczysz pełną listę otrzymanych zamówień. Tutaj możesz:
Przypominamy, że po otrzymaniu zamówienia masz 4 dni na realizację wysyłki.
Zgodnie z Warunkami Sprzedaży (których pełna dokumentacja dostępna jest NA TEJ STRONIE) masz 4 dni od momentu otrzymania zamówienia na wysyłkę paczki. Czas ten obejmuje również rzeczywisty czas dostawy przez kuriera wybranego do wysyłki
Jeśli chodzi o metodę wysyłki, możesz wybrać najbardziej odpowiednią metodę; zalecamy skorzystanie z bezpiecznego, szybkiego i certyfikowanego kuriera, który może dostarczyć Ci numer śledzenia przesyłki, który następnie będziesz musiał przekazać klientowi.
Nasza polityka dotycząca zwrotów i refundacji przewiduje, że klient ma 30 dni od otrzymania zamówionych produktów na żądanie zwrotu i otrzymania zwrotu wydanej kwoty.
W swoim panelu sterowania, klikając Zamówienia, będziesz mógł wyświetlić pełną listę otrzymanych wniosków; możesz również poprosić klienta o dodatkową dokumentację, np. zdjęcia produktów lub fakturę potwierdzającą zakup.
Będziesz musiał podać klientowi adres, pod którym możesz zwrócić produkt i pokryć koszty wysyłki, które zostaną obliczone, gdy będziesz dokonywać zwrotu; Zalecamy również dokonanie zwrotu pieniędzy klientowi przy użyciu tej samej metody płatności, której użył kupujący i tylko wtedy, gdy otrzymałeś produkt.
Z drugiej strony, jeśli kupujący złoży wniosek o zwrot produktu zakupionego przez pomyłkę, koszty te poniesie kupujący.
Kupujący mogą zapłacić za zamówienie kartą kredytową; Sipoko wykorzystuje platformę Stripe do zarządzania płatnościami i naliczania prowizji związanych ze sprzedanymi przedmiotami.
Za każdym razem, gdy otrzymasz zamówienie, klient zapłaci za zamówienie, a kwota, która zostanie zaksięgowana na koncie powiązanym z kontem Stripe będzie już pomniejszona o prowizje przewidziane w planie sprzedaży, do którego zdecydowałeś się zapisać .
Zachęcamy użytkowników do wyrażania opinii na temat złożonych zamówień oraz sprzedawców, od których zakupili produkty. Oceny te są ważnym czynnikiem, ponieważ są najlepszym wskaźnikiem, jaki inni użytkownicy mają do oceny Twojej wiarygodności.
W rzeczywistości opinie będą pierwszą rzeczą, jaką zobaczą, gdy zobaczą Twój produkt.
Jeśli masz dobrą ocenę, z pewnością będą bardziej skłonni do kupowania u Ciebie.
W dziale poświęconym pomocy znajdziesz przydatne informacje dotyczące próśb lub wątpliwości, które mogą pojawić się podczas korzystania z serwisu i jego usług.
Hasło ma fundamentalne znaczenie, ponieważ umożliwia dostęp do profilu firmy i zarządzanie sprzedażą. Jeśli nie możesz uzyskać dostępu do profilu, zalecamy najpierw sprawdzić, czy nie ma literówek i czy nie zostały pozostawione spacje.
Jeśli mimo wszystko nie możesz się zalogować, klikając na Zapomniałeś hasła? otrzymasz wiadomość e-mail, w której znajdziesz wszystkie informacje potrzebne do szybkiego zresetowania hasła. Pod koniec zabiegu radzimy zapamiętać go i zazdrośnie zachować.
Na naszej stronie znajduje się dedykowana strona, na której możesz wysyłać do naszej pomocy różnego rodzaju zgłoszenia dotyczące niewłaściwego zachowania lub naruszenia praw do wizerunku innych osób.
Jeśli uważasz, że ktoś używa Twojego zarejestrowanego znaku towarowego lub narusza prawa autorskie do obrazu, którego jesteś właścicielem, Sipoko udostępnia formularz zgłoszeniowy (dostępny na TEJ STRONIE), w którym możesz wprowadzić wszystkie dane i przesłać go do naszej pomocy.
Przeprowadzimy niezbędne kontrole i postaramy się pomóc w najlepszy możliwy sposób.
Sipoko zapewnia wszystkim swoim użytkownikom usługę przesyłania wiadomości, która pozwala im szybko i łatwo wymieniać osobiste wiadomości.
W przypadku otrzymania wiadomości od kupującego, klikając Wiadomości > Komunicacja z klientem, uzyskasz dostęp do listy otrzymanych wiadomości; zalecamy odpowiedź w ciągu 24 godzin roboczych i zachowanie uprzejmego i profesjonalnego tonu.
Aby chronić również Twoich sprzedawców, opracowaliśmy ochronę ad hoc, aby chronić Twój profesjonalizm i pracę. Tak jak zapewniamy, że sprzedawane produkty są zgodne i certyfikowane, staramy się również chronić Twoich sprzedawców przed prośbami, które możesz otrzymywać od użytkowników.
Ta ochrona (zwana po prostu ochroną sprzedających, której pełna dokumentacja jest dostępna pod TYM LINKIEM) pozwala poprosić o naszą pomoc we wszystkich przypadkach, w których uważasz, że klient złożył nieuzasadniony wniosek o zwrot pieniędzy bez spełnienia wymagań, które pozwoliłyby mu na być usatysfakcjonowanym (produkt inny niż wysłany, prośba wysłana po 30 dniach...)
W takich przypadkach, aby móc skorzystać z tej ochrony wystarczy skontaktować się z naszą pomocą i dostarczyć wszelką niezbędną dokumentację w celu przeprowadzenia odpowiednich kontroli.
Jeśli otrzymałeś zamówienie od klienta, ale przystępując do przygotowania paczki zdajesz sobie sprawę, że nie zapłacił należnej kwoty, możesz skontaktować się z nim, aby jak najszybciej zaprosić go do dokonania płatności.
Jeśli mimo wszystko płatność nie nastąpi, nie jesteś zobowiązany do kontynuowania wysyłki paczki.
Jeśli nie znalazłeś odpowiedzi na poszukiwane pytanie lub potrzebujesz skontaktować się z naszą pomocą w przypadku problemu nieopisanego na tej stronie, w panelu sprzedawcy znajdziesz funkcję "Skontaktuj się z obsługą sprzedawcy".
Kliknięcie przycisku spowoduje otwarcie zakładki; tutaj możesz wysłać swoją prośbę do dedykowanej wyłącznie dla Ciebie pomocy. Sugerujemy wprowadzenie jak największej liczby szczegółów, aby mieć pewność, że wszystko zostanie rozwiązane tak szybko, jak to możliwe.