Witamy w sekcji Pomoc

Tutaj znajdziesz odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania dotyczące prawidłowego korzystania z rynku.




JAK MOGĘ SPRAWDZIĆ STATUS ZWROTU ŚRODKÓW?

Jeśli złożyłeś wniosek o zwrot i chcesz wiedzieć, czy sprzedawca już dokonał zwrotu, po prostu postępuj zgodnie z tą samą procedurą, która służy do sprawdzania postępu zwrotu.

  1. Zaloguj się na stronie i uzyskaj dostęp do swojego osobistego obszaru
  2. Kliknij Konto > Żądania zwrotu
  3. Wyszukaj żądanie, które Cię interesuje i zobacz jego status

Jeśli słowo Zakończono pojawia się w drugiej kolumnie tabeli, oznacza to, że sprzedawca otrzymał produkt, który zdecydowałeś się zwrócić i zwrócił już wydaną kwotę podczas zakupu.

W tym momencie radzimy sprawdzić ruchy swojej karty kredytowej; pamiętaj, że zaksięgowanie zwrotu może zająć od 3 do 7 dni roboczych.

Jeśli zwrot pieniędzy nie istnieje, poczekaj kilka dni i ewentualnie skontaktuj się ze sprzedawcą, wysyłając mu wiadomość za pośrednictwem sekcji Wiadomości; w ten sposób możesz otrzymać dodatkowe informacje na ten temat.

Pamiętaj! Jeśli sprzedawca nie odpowie w ciągu 48 godzin, możesz poprosić o naszą pomoc, korzystając z formularza dostępnego w sekcji „Skontaktuj się z nami”.

Czy ta strona była pomocna?