Jeśli złożyłeś wniosek o zwrot i chcesz wiedzieć, czy sprzedawca już dokonał zwrotu, po prostu postępuj zgodnie z tą samą procedurą, która służy do sprawdzania postępu zwrotu.
Jeśli słowo Zakończono pojawia się w drugiej kolumnie tabeli, oznacza to, że sprzedawca otrzymał produkt, który zdecydowałeś się zwrócić i zwrócił już wydaną kwotę podczas zakupu.
W tym momencie radzimy sprawdzić ruchy swojej karty kredytowej; pamiętaj, że zaksięgowanie zwrotu może zająć od 3 do 7 dni roboczych.
Jeśli zwrot pieniędzy nie istnieje, poczekaj kilka dni i ewentualnie skontaktuj się ze sprzedawcą, wysyłając mu wiadomość za pośrednictwem sekcji Wiadomości; w ten sposób możesz otrzymać dodatkowe informacje na ten temat.
Pamiętaj! Jeśli sprzedawca nie odpowie w ciągu 48 godzin, możesz poprosić o naszą pomoc, korzystając z formularza dostępnego w sekcji „Skontaktuj się z nami”.