Witamy w sekcji Pomoc

Tutaj znajdziesz odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania dotyczące prawidłowego korzystania z rynku.




SPRZEDAWCA NIE ZAAKCEPTOWAŁ WNIOSKU ZWROTU. CO MOGĘ ZROBIĆ?

Zasadniczo wszyscy sprzedawcy bez problemu przyjmują żądania zwrotu otrzymane od kupujących. Jeśli jednak Twoja prośba zostanie odrzucona, natychmiast skontaktuj się ze sprzedawcą, aby otrzymać dodatkowe informacje dotyczące jego decyzji. Możesz to zrobić, klikając nazwę sprzedawcy i korzystając z funkcji Skontaktuj się ze sprzedawcą.

Upewnij się również, że:

  • wysłał prośbę o zwrot w terminie dozwolonym przez prawo (30 dni)
  • odpowiedzi na wszystkie Twoje prośby (zdjęcia produktu, wysłanie faktury potwierdzającej zakup itp.)

Jeśli sprzedawca nie odpowie w ciągu 48 godzin, skontaktuj się z naszą pomocą, korzystając z odpowiedniego formularza dostępnego w sekcji „Skontaktuj się z nami”.

Czy ta strona była pomocna?