Witamy w sekcji Pomoc

Tutaj znajdziesz odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania dotyczące prawidłowego korzystania z rynku.




JAK DOCHODZI ZWROT ŚRODKÓW?

Jeśli chcesz zażądać zwrotu pieniędzy za zakupiony produkt, niezależnie od przyczyny, skorzystaj z funkcji Zwróć produkty, którą znajdziesz w swoim obszarze osobistym w zakładce Moje Sekcja zamówień.

Po wysłaniu żądania sprzedawca przejmie je i zdecyduje, czy je zaakceptować, czy nie. Na tym etapie możesz zostać poproszony o dodatkową dokumentację: zdjęcia produktu, fakturę potwierdzającą zakup itp.

Jeśli zdecyduje się to zaakceptować, wyśle Ci wiadomość e-mail zawierającą etykietę, którą będziesz musiał umieścić na paczce, która ma zostać zwrócona; po otrzymaniu sprzedawca dokona zwrotu pieniędzy bezpośrednio na Twoje konto, korzystając z tej samej metody płatności, która została wybrana podczas zakupu produktu.


Uwaga! Pobrana kwota będzie również obejmować koszty wysyłki poniesione w celu zwrotu przedmiotu, z wyjątkiem przypadków, w których zażądano zwrotu do zakupu dokonanego przez pomyłkę.

Jeśli z drugiej strony zdecyduje się nie zaakceptować Twojej prośby, skontaktuj się ze sprzedawcą, aby otrzymać dodatkowe informacje dotyczące jego decyzji.

Czy ta strona była pomocna?