Witamy w sekcji Pomoc

Tutaj znajdziesz odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania dotyczące prawidłowego korzystania z rynku.




JAK MOGĘ ZOBACZYĆ STATUS WNIOSKU ZWROTU?

Jeśli przesłałeś już prośbę o zwrot i chcesz wiedzieć, czy została ona odebrana przez sprzedawcę, po prostu:

  1. Zaloguj się na stronie i uzyskaj dostęp do swojego osobistego obszaru
  2. Kliknij Konto > Żądania zwrotu
  3. Wyświetl postęp żądania

W tabeli, w odniesieniu do statusu żądania zwrotu, możesz znaleźć różne słowa:

  •  Żądanie zwrotu: Twoje żądanie zwrotu zostało pomyślnie przesłane i oczekuje zatwierdzenie sprzedawcy
  • zatwierdzone: Twoja prośba została zatwierdzona przez sprzedawcę; otrzymasz wiadomość e-mail zawierającą etykietę przydatną do wysłania paczki do zwrotu
  • ukończone: sprzedawca otrzymał towar i zwrócił wydaną kwotę
  • odrzucona: Twoja prośba o zwrot nie została zaakceptowana; w takim przypadku skontaktuj się ze sprzedawcą, aby otrzymać dodatkowe informacje

W przypadku napotkania dalszych problemów związanych z wysyłaniem żądania zwrotu lub zarządzaniem nim, prosimy o kontakt za pomocą formularza udostępnionego w Skontaktuj się z nami sekcja.

Czy ta strona była pomocna?