JAK MOGĘ ZOBACZYĆ STATUS WNIOSKU ZWROTU?
Jeśli przesłałeś już prośbę o zwrot i chcesz wiedzieć, czy została ona odebrana przez sprzedawcę, po prostu:
- Zaloguj się na stronie i uzyskaj dostęp do swojego osobistego obszaru
- Kliknij Konto > Żądania zwrotu
- Wyświetl postęp żądania
W tabeli, w odniesieniu do statusu żądania zwrotu, możesz znaleźć różne słowa:
- Żądanie zwrotu: Twoje żądanie zwrotu zostało pomyślnie przesłane i oczekuje zatwierdzenie sprzedawcy
- zatwierdzone: Twoja prośba została zatwierdzona przez sprzedawcę; otrzymasz wiadomość e-mail zawierającą etykietę przydatną do wysłania paczki do zwrotu
- ukończone: sprzedawca otrzymał towar i zwrócił wydaną kwotę
- odrzucona: Twoja prośba o zwrot nie została zaakceptowana; w takim przypadku skontaktuj się ze sprzedawcą, aby otrzymać dodatkowe informacje
W przypadku napotkania dalszych problemów związanych z wysyłaniem żądania zwrotu lub zarządzaniem nim, prosimy o kontakt za pomocą formularza udostępnionego w Skontaktuj się z nami sekcja.