Gwarancja bezpiecznych zakupów
Sipoko oferuje kompleksową gwarancję dla ochrony konsumentów w przypadku problemów z zamówieniami. Odkryj "Gwarancję Bezpiecznych Zakupów".
Co to jest Gwarancja Bezpiecznych Zakupów?
Sipoko opracowało gwarancję ad hoc stworzoną w celu ochrony konsumentów w odniesieniu do zakupów dokonywanych na rynku. W przypadku wykrycia problemu związanego z zamówieniem i braku odpowiedzi od danego sprzedawcy, konsument ma prawo zwrócić się o pomoc.
Dlaczego istnieje ta gwarancja? Czy zakupy w witrynie są niebezpieczne?
W odwrotnej kolejności! Zakupy dokonywane na naszej giełdzie oraz produkty oferowane do sprzedaży są bezpieczne i certyfikowane, ponieważ sprzedawcy, którzy tam działają, są dokładnie sprawdzani przed akceptacją. Nawet jeśli zdarza się to bardzo rzadko, może się zdarzyć z różnych powodów, że sprzedawca nie odpowie na zapytania klientów w terminach określonych przez nasze zasady sprzedaży. I właśnie w takich przypadkach konsument może skorzystać z tej gwarancji.
W jakich przypadkach można zastosować gwarancję?
Gwarancja Bezpiecznych zakupów może być stosowana w odniesieniu do wszystkich problemów związanych z zamówieniami złożonymi na rynku: niedostarczenie produktu, otrzymanie produktu innego niż zamówiony lub uszkodzony, żądania zwrotu lub zwroty nie zaakceptowane lub nieudane.
Co musisz zrobić, aby z nich skorzystać?
Jeśli już skontaktowałeś się ze sprzedawcą, ale on nie odpowiedział, nie był w stanie zapewnić odpowiedniego rozwiązania Twojego problemu lub nie dokonał zwrotu w terminie określonym przez nasze wytyczne dotyczące zwrotów (dostępne na tej stronie), Ty możesz skontaktować się z nami za pomocą przycisku WSPARCIE, który znajduje się nad paskiem wyszukiwania i na dowolnej stronie witryny.
Co się dzieje po zwróceniu się do nas o pomoc?
Jak tylko otrzymamy Twoją prośbę o pomoc, przeanalizujemy Twoją sprawę i skontaktujemy się bezpośrednio ze sprzedawcą występującym jako mediator w celu jak najszybszego rozwiązania problemu. W naszym interesie jest, aby każda sprzedaż dokonywana w serwisie kończyła się w najlepszy sposób zarówno dla kupującego, jak i sprzedającego.
Czy są przypadki, w których gwarancja nie może być zastosowana?
Bez uszczerbku dla faktu, że gwarancja obejmuje większość zakupów dokonywanych na rynku, jedyne przypadki, w których gwarancja nie ma zastosowania, dotyczą nieprawidłowego zachowania ze strony konsumenta, takiego jak: prośby o produkty lub cechy produktu nie podane za w reklamie sprzedaży, nadużywanie usługi oceny sprzedawcy poprzez informację zwrotną w celu zastraszenia sprzedawcy lub lekceważące zachowanie wobec sprzedawców.
Chcesz otrzymać więcej informacji na temat naszej gwarancji?