Obsługa
Uzyskaj pomoc w najlepszy sposób na Sipoko Marketplace
Tutaj znajdziesz podsumowanie stron dostępnych w tej sekcji.
W sekcji poświęconej stronom wsparcia znajdziesz wszystko, co może się przydać w przypadku problemów z przeglądaniem naszej strony.
WYŚLIJ RAPORT
- Na stronie "Prześlij raport" znajdziesz listę formularzy, które umożliwią Ci wysłanie dowolnego rodzaju zgłoszenia bezpośrednio do naszej pomocy, od naruszenia praw autorskich po wszelkie nieprawidłowe zachowanie innych użytkowników lub sprzedawców.
INFORMACJE O RECYKLINGU
- Jeśli natomiast chcesz otrzymywać informacje o tym, jak prawidłowo poddać recyklingowi produkty, których już nie używasz lub już nie działają, stworzyliśmy stronę "Recykling" gdzie znajdziesz wszystkie wytyczne dotyczące prawidłowej utylizacji odpadów po sprzęcie elektronicznym, baterie, i żarówki.
MASZ PYTANIE?
- Jakie są najczęściej zadawane pytania przez naszych użytkowników? Na tej stronie zebraliśmy najczęściej zadawane przez sprzedawców i klientów pytania dotyczące funkcjonowania serwisu czy procedur kupna i sprzedaży.
WSPARCIE
- Masz problem i chcesz poprosić o naszą pomoc? Odwiedź stronę „Skontaktuj się z nami” i dowiedz się, jakie problemy najczęściej napotykają nasi użytkownicy. Tutaj dowiesz się również, w jaki sposób możesz skontaktować się bezpośrednio z naszym personelem.
Jeśli potrzebujesz więcej informacji, nasze strony pomocy (sprzedawców i klienta) są do Twojej pełnej dyspozycji.