Masz firmę w Polsce?
Zdobądź darmowy sklep na Sipoko.pl
Sprzedawaj swoje produkty tysiącom klientów

Sposoby i czas dostawy i dostawy na Sipoko

Informacje dotyczące metod i terminów wysyłki, mające zastosowanie do wszystkich produktów dostępnych w sprzedaży na Sipoko Marketplace.

Darmowa dostawa, zawsze!



Na Sipoko wszystkie produkty są dostarczane z szybką i bezpłatną wysyłką; nie będziesz musiał zapisywać się na żadną subskrypcję ani ponosić żadnych dodatkowych opłat, ponieważ koszt każdego produktu sprzedawanego na naszej stronie zawiera już koszty wysyłki i podatki.

Na etapie płatności będziesz mógł wybrać wysyłkę ekspresową, co pozwoli Ci otrzymać zakup w bardzo krótkim czasie, ale z niewielką dopłatą.

Dla każdego dostępnego rodzaju wysyłki możesz w każdym przypadku poznać szacowany termin dostawy i zdecydować, czy zaakceptować bezpłatną wysyłkę, czy wybrać najszybszą, zgodnie ze swoimi potrzebami.

Śledź swoje zamówienie do momentu dostawy


Po złożeniu zamówienia Twój zakup pozostanie w fazie ZAAKCEPTOWANE, dopóki nie zostanie fizycznie wysłany przez sprzedawcę. 

Od tego momentu Twoje zamówienieprzejdzie do fazy WYSYŁKI i będziesz mógł zobaczyć wszystkie szczegóły dotyczące przesyłki bezpośrednio ze swojego obszaru osobistego, w tym link do śledzenia przesyłki w pełnej autonomii.

O każdej zmianie statusu dostawy (Wysłano, W toku, Dostarczono do miejsca dostawy i W dostawie) zostaniesz powiadomiony wiadomością e-mail, która zostanie wysłana na adres e-mail podany podczas rejestracji na stronie (jak również na Twoim koncie Sipoko).

Twoje zamówienie zostanie następnie wysłane jednym z głównych krajowych kurierów, a wybór kuriera zostanie dokonany w oparciu o wagę lub charakterystykę paczki, a także prowincję przeznaczenia.

Czas dostawy


Czas dostawy może się różnić w zależności od wybranego rodzaju przesyłki. Wszystkie produkty na Sipoko mają całkowicie bezpłatne koszty wysyłki, ale możesz wybrać szybką wysyłkę w fazie płatności, jeśli konieczne jest bardzo szybkie otrzymanie przedmiotu.

Szacowany termin dostawy jest wskazany dla każdego produktu na stronie; Przypominamy jednak, że podane czasy są jedynie szacunkowe. Bardzo często zdarza się, że produkty są wysyłane jeszcze przed wskazanymi terminami, aby zakup był jeszcze bardziej satysfakcjonujący.

Zdarzają się jednak wyjątki: w przypadku dostaw na terenach peryferyjnych (małe górskie miasteczka lub wsie oddalone od dużych zamieszkałych ośrodków) dostawy mogą podlegać dalszym opóźnieniom wynoszącym 24-48 godzin. W każdym razie oszacowanie dostawy uwzględni Twój adres zamieszkania.

Metody dostarczania


Generalnie kurierzy działający na naszym terenie realizują dostawy od poniedziałku do piątku; w niektórych większych miastach dostawy realizowane są również w soboty, tylko rano.

Ze względu na niedawną pandemię (i wynikający z niej obowiązek zdystansowania społecznego) kurierzy zobowiązani są do dostarczania paczek tylko na poziomie ulicy i bez obowiązku podpisywania przez odbiorcę paczki. 

Jednak zdalny podpis może być wymagany za pośrednictwem cyfrowego PDA i bez obowiązku kontaktu z kierowcą i odbiorcą.

W przypadku Twojej nieobecności w momencie dostawy, kurier poinformuje Cię o próbie doręczenia i podejmie drugą próbę następnego dnia roboczego.

Zawsze dostępne dla Ciebie


Otrzymałeś zamówiony produkt, ale nie jesteś zadowolony, ponieważ nie odpowiada Twoim oczekiwaniom lub jest zupełnie inny lub uszkodzony? Zawsze możesz złożyć wniosek o zwrot bezpośrednio ze swojego obszaru osobistego.


Aby dowiedzieć się jak, po prostu zajrzyj na tę stronę.



Wysyłka: częste pytania

  • Jak obliczane są koszty wysyłki?

    Na Sipoko.pl koszty wysyłki są zawsze bezpłatne; nie będziesz musiał wykupywać żadnego abonamentu ani osiągać minimalnych wydatków, aby móc z niego skorzystać.
    Koszt, który widzisz w każdym produkcie zawiera już koszty wysyłki na terenie całej Polski z możliwością śledzenia dostawy oraz wszystkie koszty związane z podatkami.
    Żadnych dalszych ukrytych kosztów.

  • Ile czasu zajmuje dostarczenie paczki?

    Terminy dostawy produktów są zawsze wskazane na stronie produktu. Przetwarzanie przesyłki trwa zazwyczaj 1 dzień, ale może potrwać do 4 dni. Przypominamy, że czasy dostawy wskazane na stronie produktu mogą czasami przedstawiać maksymalny szacunek dostawy, w rzeczywistości zawsze staramy się dołożyć wszelkich starań, aby dostawa odbyła się jak najszybciej.

  • Czy są jakieś wyjątki dotyczące czasu dostawy?

    W przypadku dostaw na wyspach raz na obszarach peryferyjnych lub w niekorzystnej sytuacji, czas dostawy może być opóźniony o 24-48 godzin.

  • Jak mogę śledzić moje zamówienie?

    Gdy paczka zostanie przekazana kurierowi odpowiedzialnemu za wysyłkę, sprzedawca udostępni Ci numer śledzenia.
    W ten sposób możesz przeglądać status i otrzymywać informacje o postępie przesyłki.
    Będziesz mieć możliwość śledzenia swojego zamówienia zarówno z konta Sipoko, jak i wpisując link kuriera, któremu powierzono dostawę.

  • Jacy są najczęściej używani kurierzy do przesyłek?

    Przesyłki powierzamy najlepszemu kurierowi, bardzo często biorąc pod uwagę również obszar dostawy.
    W rzeczywistości nie wszyscy kurierzy mają taką samą wydajność w każdej części kraju, dlatego zawsze wybierany jest najlepszy kurier w zależności od obszaru dostawy.

  • Co się stanie, jeśli nie otrzymam produktu?

    Wszystkie przesyłki na Sipoko są regularnie śledzone na stronie internetowej kuriera, która jest używana do dostawy, ale możesz również śledzić status przesyłki z konta Sipoko.
    Dlatego niemożliwe jest, aby produkt nie został dostarczony, ale czy mogą wystąpić dwa różne przypadki, które w każdym przypadku zawsze znajdują szybkie i łatwe rozwiązanie:

    1- Kurier nie może znaleźć adresu dostawy i przesyłka trafia do magazynu
    Oznacza to, że pozostaje w magazynie kuriera, czekając na instrukcje dotyczące jej zwrotu. W takim przypadku sprzedawca wskaże nowe instrukcje dostawy, uzgadniając nową dostawę na czas lub w dniu użytecznym dla ponownej dostawy.

    2- Przesyłka została dostarczona, ale nic nie otrzymałem.
    Ponieważ przesyłka jest śledzona, istnieje możliwość zażądania od sprzedawcy dowodu doręczenia zawierającego imię, nazwisko i podpis osoby, która fizycznie odebrała paczkę. 
    Jeżeli pomimo dowodu doręczenia nie jest możliwe śledzenie przesyłki, sprzedawca może rozpocząć praktykę „odmowy podpisu” w tym przypadku tego samego kierowcy, który dokonał ponownie trafi na adres pokazujący wszystkie szczegóły dostawy, domofon, do którego dzwonił, a także osobę, która fizycznie go odebrała w momencie wysyłki.

    Często zdarza się, że członek tego samego gospodarstwa domowego odbiera przesyłkę, zapominając o jej przekazaniu, ale w każdym razie mamy wszystkie narzędzia do rozwiązania tej sytuacji.

  • Jacy są najczęściej używani kurierzy do przesyłek?

    Jeśli chcesz otrzymać produkt w określonych godzinach, możesz to zaznaczyć bezpośrednio w fazie zakupu w odpowiedniej pozycji „Uwagi dla Kuriera”.
    Prosimy o podanie preferowanych terminów dostawy, zawsze podając ramy czasowe co najmniej 2 godziny, ale nie mniej.
    (na przykład możesz napisać dostarczyć od 14 do 16)
    Zalecamy, aby zawsze sprawdzać stronę internetową kuriera w celu uzyskania bardziej szczegółowych informacji.

  • Co się stanie, jeśli nie będzie mnie w domu w momencie dostawy?

    W takich przypadkach w trosce o kuriera będzie poinformowanie Cię o próbie doręczenia poprzez podjęcie nowej próby następnego dnia roboczego.
    Jeśli druga próba doręczenia również się nie powiedzie, skontaktujemy się z Tobą e-mailem lub telefonicznie, aby zaplanować nową dostawę.

  • Czy dostępne są inne metody wysyłki?

    Wszystkie produkty posiadają bezpłatną wysyłkę wraz z dostawą wskazaną bezpośrednio na stronie produktu.
    Ale bez względu na to, której potrzebujesz, aby otrzymać zamówienie szybciej lub z konkretną dostawą, możesz wybrać opcję wysyłki ekspresowej w kasie.
    Jest to przesyłka, która przy niewielkim wzroście ceny pozwala na otrzymanie zamówienia następnego dnia lub maksymalnie w ciągu 2 dni.

  • Co mogę zrobić, jeśli nie jestem zadowolony z otrzymanego produktu?

    Jeśli po otrzymaniu przesyłki produkt nie spełnia Twoich oczekiwań lub stwarza problemy, możesz przystąpić do żądania zwrotu i uzyskać zwrot pieniędzy.

  • Nie znalazłem odpowiedzi na moje pytanie. Z kim mam się skontaktować?

    W przypadku, gdy wśród wszystkich tych pytań nie znalazłeś odpowiedzi na swoje wątpliwości dotyczące naszej polityki wysyłkowej, skontaktuj się z nami za pomocą odpowiedniego formularza dostępnego pod adresem ten link

    Nasza pomoc odpowie na Twoją prośbę tak szybko, jak to możliwe.