Na Sipoko wszystkie produkty są dostarczane z szybką i bezpłatną wysyłką; nie będziesz musiał zapisywać się na żadną subskrypcję ani ponosić żadnych dodatkowych opłat, ponieważ koszt każdego produktu sprzedawanego na naszej stronie zawiera już koszty wysyłki i podatki.
Na etapie płatności będziesz mógł wybrać wysyłkę ekspresową, co pozwoli Ci otrzymać zakup w bardzo krótkim czasie, ale z niewielką dopłatą.
Dla każdego dostępnego rodzaju wysyłki możesz w każdym przypadku poznać szacowany termin dostawy i zdecydować, czy zaakceptować bezpłatną wysyłkę, czy wybrać najszybszą, zgodnie ze swoimi potrzebami.
Po złożeniu zamówienia Twój zakup pozostanie w fazie ZAAKCEPTOWANE, dopóki nie zostanie fizycznie wysłany przez sprzedawcę.
Od tego momentu Twoje zamówienieprzejdzie do fazy WYSYŁKI i będziesz mógł zobaczyć wszystkie szczegóły dotyczące przesyłki bezpośrednio ze swojego obszaru osobistego, w tym link do śledzenia przesyłki w pełnej autonomii.
O każdej zmianie statusu dostawy (Wysłano, W toku, Dostarczono do miejsca dostawy i W dostawie) zostaniesz powiadomiony wiadomością e-mail, która zostanie wysłana na adres e-mail podany podczas rejestracji na stronie (jak również na Twoim koncie Sipoko).
Twoje zamówienie zostanie następnie wysłane jednym z głównych krajowych kurierów, a wybór kuriera zostanie dokonany w oparciu o wagę lub charakterystykę paczki, a także prowincję przeznaczenia.
Czas dostawy może się różnić w zależności od wybranego rodzaju przesyłki. Wszystkie produkty na Sipoko mają całkowicie bezpłatne koszty wysyłki, ale możesz wybrać szybką wysyłkę w fazie płatności, jeśli konieczne jest bardzo szybkie otrzymanie przedmiotu.
Szacowany termin dostawy jest wskazany dla każdego produktu na stronie; Przypominamy jednak, że podane czasy są jedynie szacunkowe. Bardzo często zdarza się, że produkty są wysyłane jeszcze przed wskazanymi terminami, aby zakup był jeszcze bardziej satysfakcjonujący.
Zdarzają się jednak wyjątki: w przypadku dostaw na terenach peryferyjnych (małe górskie miasteczka lub wsie oddalone od dużych zamieszkałych ośrodków) dostawy mogą podlegać dalszym opóźnieniom wynoszącym 24-48 godzin. W każdym razie oszacowanie dostawy uwzględni Twój adres zamieszkania.
Generalnie kurierzy działający na naszym terenie realizują dostawy od poniedziałku do piątku; w niektórych większych miastach dostawy realizowane są również w soboty, tylko rano.
Ze względu na niedawną pandemię (i wynikający z niej obowiązek zdystansowania społecznego) kurierzy zobowiązani są do dostarczania paczek tylko na poziomie ulicy i bez obowiązku podpisywania przez odbiorcę paczki.
Jednak zdalny podpis może być wymagany za pośrednictwem cyfrowego PDA i bez obowiązku kontaktu z kierowcą i odbiorcą.
W przypadku Twojej nieobecności w momencie dostawy, kurier poinformuje Cię o próbie doręczenia i podejmie drugą próbę następnego dnia roboczego.
Otrzymałeś zamówiony produkt, ale nie jesteś zadowolony, ponieważ nie odpowiada Twoim oczekiwaniom lub jest zupełnie inny lub uszkodzony? Zawsze możesz złożyć wniosek o zwrot bezpośrednio ze swojego obszaru osobistego.
Aby dowiedzieć się jak, po prostu zajrzyj na tę stronę.
Na Sipoko.pl koszty wysyłki są zawsze bezpłatne; nie będziesz musiał wykupywać żadnego abonamentu ani osiągać minimalnych wydatków, aby móc z niego skorzystać.
Koszt, który widzisz w każdym produkcie zawiera już koszty wysyłki na terenie całej Polski z możliwością śledzenia dostawy oraz wszystkie koszty związane z podatkami.
Żadnych dalszych ukrytych kosztów.
Terminy dostawy produktów są zawsze wskazane na stronie produktu. Przetwarzanie przesyłki trwa zazwyczaj 1 dzień, ale może potrwać do 4 dni. Przypominamy, że czasy dostawy wskazane na stronie produktu mogą czasami przedstawiać maksymalny szacunek dostawy, w rzeczywistości zawsze staramy się dołożyć wszelkich starań, aby dostawa odbyła się jak najszybciej.
W przypadku dostaw na wyspach raz na obszarach peryferyjnych lub w niekorzystnej sytuacji, czas dostawy może być opóźniony o 24-48 godzin.
Gdy paczka zostanie przekazana kurierowi odpowiedzialnemu za wysyłkę, sprzedawca udostępni Ci numer śledzenia.
W ten sposób możesz przeglądać status i otrzymywać informacje o postępie przesyłki.
Będziesz mieć możliwość śledzenia swojego zamówienia zarówno z konta Sipoko, jak i wpisując link kuriera, któremu powierzono dostawę.
Przesyłki powierzamy najlepszemu kurierowi, bardzo często biorąc pod uwagę również obszar dostawy.
W rzeczywistości nie wszyscy kurierzy mają taką samą wydajność w każdej części kraju, dlatego zawsze wybierany jest najlepszy kurier w zależności od obszaru dostawy.
Wszystkie przesyłki na Sipoko są regularnie śledzone na stronie internetowej kuriera, która jest używana do dostawy, ale możesz również śledzić status przesyłki z konta Sipoko.
Dlatego niemożliwe jest, aby produkt nie został dostarczony, ale czy mogą wystąpić dwa różne przypadki, które w każdym przypadku zawsze znajdują szybkie i łatwe rozwiązanie:
1- Kurier nie może znaleźć adresu dostawy i przesyłka trafia do magazynu
Oznacza to, że pozostaje w magazynie kuriera, czekając na instrukcje dotyczące jej zwrotu. W takim przypadku sprzedawca wskaże nowe instrukcje dostawy, uzgadniając nową dostawę na czas lub w dniu użytecznym dla ponownej dostawy.
2- Przesyłka została dostarczona, ale nic nie otrzymałem.
Ponieważ przesyłka jest śledzona, istnieje możliwość zażądania od sprzedawcy dowodu doręczenia zawierającego imię, nazwisko i podpis osoby, która fizycznie odebrała paczkę.
Jeżeli pomimo dowodu doręczenia nie jest możliwe śledzenie przesyłki, sprzedawca może rozpocząć praktykę „odmowy podpisu” w tym przypadku tego samego kierowcy, który dokonał ponownie trafi na adres pokazujący wszystkie szczegóły dostawy, domofon, do którego dzwonił, a także osobę, która fizycznie go odebrała w momencie wysyłki.
Często zdarza się, że członek tego samego gospodarstwa domowego odbiera przesyłkę, zapominając o jej przekazaniu, ale w każdym razie mamy wszystkie narzędzia do rozwiązania tej sytuacji.
Jeśli chcesz otrzymać produkt w określonych godzinach, możesz to zaznaczyć bezpośrednio w fazie zakupu w odpowiedniej pozycji „Uwagi dla Kuriera”.
Prosimy o podanie preferowanych terminów dostawy, zawsze podając ramy czasowe co najmniej 2 godziny, ale nie mniej.
(na przykład możesz napisać dostarczyć od 14 do 16)
Zalecamy, aby zawsze sprawdzać stronę internetową kuriera w celu uzyskania bardziej szczegółowych informacji.
W takich przypadkach w trosce o kuriera będzie poinformowanie Cię o próbie doręczenia poprzez podjęcie nowej próby następnego dnia roboczego.
Jeśli druga próba doręczenia również się nie powiedzie, skontaktujemy się z Tobą e-mailem lub telefonicznie, aby zaplanować nową dostawę.
Wszystkie produkty posiadają bezpłatną wysyłkę wraz z dostawą wskazaną bezpośrednio na stronie produktu.
Ale bez względu na to, której potrzebujesz, aby otrzymać zamówienie szybciej lub z konkretną dostawą, możesz wybrać opcję wysyłki ekspresowej w kasie.
Jest to przesyłka, która przy niewielkim wzroście ceny pozwala na otrzymanie zamówienia następnego dnia lub maksymalnie w ciągu 2 dni.
Jeśli po otrzymaniu przesyłki produkt nie spełnia Twoich oczekiwań lub stwarza problemy, możesz przystąpić do żądania zwrotu i uzyskać zwrot pieniędzy.
W przypadku, gdy wśród wszystkich tych pytań nie znalazłeś odpowiedzi na swoje wątpliwości dotyczące naszej polityki wysyłkowej, skontaktuj się z nami za pomocą odpowiedniego formularza dostępnego pod adresem ten link.
Nasza pomoc odpowie na Twoją prośbę tak szybko, jak to możliwe.