*(aktualizacja statusu usługi może podlegać opóźnieniom w przypadku zgłoszeń otrzymywanych w nocy, w weekendy lub w święta.)
Operacyjny
W trakcie opracowywania
Nie operacyjny
Status strony Sipoko.it
Status strony Sipoko.com
Status strony Sipoko.fr
Status strony Sipoko.es
Status strony Sipoko.de
Status strony Sipoko.pl
Status procesora płatności
Status portalu wsparcia
Stan usług API
Stan panelu dostawcy
Stan usługi wiadomości
Stan działania APPs
Status linku do strony społecznościowej
9:00 AM: Zgłoszono problem z ładowaniem strony internetowej Sipoko.es
11:15 AM: Zidentyfikowano przyczynę błędu; technicy pracują nad rozwiązaniem problemu
6:00 PM: Problem został rozwiązany
14 października 2021
8.05 AM: Zgłoszono problem z połączeniem z panelem Sprzedawcy
8.30 AM: Nasi technicy pracują nad rozwiązaniem problemu
2:15 PM: Problem został rozwiązany
10:30 AM: Zgłoszono problem z ładowaniem strony
11:00 AM: Nasi technicy pracują nad rozwiązaniem problemu
12:00 PM: Problem został rozwiązany
2:00 PM: Niektórzy sprzedawcy zgłaszają, że nie mogą korzystać z funkcji Wiadomości
3:00 PM: Nasi technicy znaleźli przyczynę usterki i pracują nad rozwiązaniem problemu
4:30 PM: Usługa Wiadomości została przywrócona
10:00 PM: Niektórzy użytkownicy zgłaszają problemy przy kasie
8:30 AM: Nasi technicy pracują nad rozwiązaniem problemu
10:50 AM: Usługa przetwarzania płatności już działa
1:30 PM: Nie można korzystać z aplikacji Sipoko na Androida
2:00 PM: Zgłaszano również problemy z aplikacją Sipoko dla Apple
2:15 PM: Nasi ludzie zauważyli problem i pracują nad jego rozwiązaniem
3:00 PM: Przywrócono aplikację Apple
4:30 PM: Przywrócono również aplikację na Androida