Potrzebujesz pomocy?

Bez względu na rodzaj problemu, którego doświadczasz, jesteśmy tutaj, aby Ci pomóc. 


Jeśli masz problem z zamówieniem, otrzymałeś wadliwy produkt lub sprzedawca nie dokonał jeszcze zwrotu pieniędzy, możesz skontaktować się z nami i otrzymać naszą pomoc.


Prośby można wysyłać o dowolnej porze dnia bez ograniczeń czasowych; odpowiemy w ciągu najbliższych 8 godzin, starając się zapewnić najlepsze rozwiązanie.



.

Za pomocą tego formularza użytkownicy będą mogli komunikować się z pomocą Sipoko i uzyskać pomoc w przypadku problemów związanych ze złożonymi zamówieniami, zwrotami i zwrotami pieniędzy lub z usługami oferowanymi przez witrynę internetową.

Czy ta strona była pomocna?
Kilka wskazówek dotyczących prawidłowego złożenia wniosku
  • W celu lepszej identyfikacji problemu prosimy o wypełnienie wszystkich obowiązkowych pól i wybranie spośród proponowanych rodzaju wniosku, który jest najbliższy napotkanemu problemowi.


  • Jeśli problem dotyczy zamówienia złożonego na Sipoko, konieczne jest wpisanie numeru odpowiadającego zamówieniu. Ułatwi to naszym pracownikom przeprowadzenie wszystkich niezbędnych kontroli.


  • W wiadomości zachęcamy do wpisania jak największej ilości informacji i jak najdokładniejszych, tak abyśmy mogli zidentyfikować problem i szybko zaproponować najodpowiedniejsze rozwiązanie.


  • Odpowiemy w ciągu kolejnych 8 godzin roboczych, a odpowiedź zostanie wysłana na adres e-mail podany podczas przesyłania formularza.
Przed złożeniem wniosku
  • Przed przesłaniem prośby zapoznaj się z naszymi stronami pomocy dostępnymi pod tym linkiem. Tutaj znajdziesz rozwiązania niektórych z najczęstszych problemów napotykanych przez naszych użytkowników podczas korzystania z serwisu.


  • Pamiętaj, że jeśli otrzymałeś niewłaściwy, uszkodzony lub wadliwy produkt, możesz uzyskać zwrot produktu i wynikający z niego zwrot pieniędzy całkowicie bezpłatnie, kontaktując się bezpośrednio ze sprzedawcą.


  • Jeśli Twoja prośba dotyczy podrobionego produktu lub próby spamu, zachęcamy do zapoznania się z określonymi stronami, na których będzie można wysyłać tego typu zgłoszenia.
Czy jesteś sprzedawcą?
  • Jeśli jesteś zarejestrowanym sprzedawcą na stronie, możesz skontaktować się z nami za pośrednictwem panelu sterowania; znajdziesz tam przycisk „Skontaktuj się z obsługą sprzedawcy”, który pozwoli Ci wysłać bezpośrednią wiadomość do obsługi dedykowanej wyłącznie dla Ciebie sprzedawcom.


  • Jeśli z drugiej strony nie jesteś jeszcze zarejestrowany na naszej stronie i potrzebujesz więcej informacji na temat rejestracji lub sprzedaży, możesz skontaktować się z nami pod adresem e-mail