Masz firmę w Polsce?
Zdobądź darmowy sklep na Sipoko.pl
Sprzedawaj swoje produkty tysiącom klientów

Metody i godziny zwrotu na Sipoko

Nie jesteś zadowolony z otrzymanego produktu? A może otrzymałeś inny od zamówionego? 

Nie ma problemu! Czytaj dalej, aby dowiedzieć się, jak łatwo jest złożyć wniosek o zwrot na Sipoko.

Zwroty i refundacje


Na Sipoko masz możliwość zażądania zwrotu i zwrotu otrzymanego produktu, jeśli nie spełnia Twoich oczekiwań na podstawie tego, co zostało opisane na stronie w momencie zakupu, jeśli napotkałeś problemy podczas odbioru przesyłki lub jeśli produkt nie działa.


Procedura jest bardzo prosta!


Możesz poprosić o zwrot, jeśli:

  • otrzymałeś inny produkt niż zamówiony;
  • brakuje elementu w otrzymanej paczce;
  • otrzymany produkt ma wady lub jest niesprawny;
  • nie jesteś zadowolony z otrzymanego produktu, ponieważ nie odpowiada on Twoim oczekiwaniom;
  • podejrzewasz, że to podróbka;
  • zamówiłeś produkt przez pomyłkę.


Uwaga! W przypadku żądania zwrotu produktu zakupionego przez pomyłkę, koszty poniesione na wysyłkę nie zostaną zwrócone.

Czasy i metody zwrotu


Zgodnie z postanowieniami dyrektyw europejskich Konsumenckiego masz 30 dni od momentu otrzymania produktu na żądanie jego zwrotu.

Aby to zrobić, będziesz potrzebować:

  • uzyskać dostęp do sekcji Moje zamówienia dostępnej w Twoim obszarze osobistym;
  • zlokalizuj produkt, który chcesz zwrócić;
  • kliknij przycisk Zwróć artykuł;
  • postępuj zgodnie z procedurą zwrotu


Po wysłaniu prośby o zwrot, w ciągu kilku godzin otrzymasz wszystkie szczegóły, aby móc zwrócić zakup; jak tylko produkt zostanie zwrócony do magazynu wyjścia, otrzymasz zwrot pieniędzy przy użyciu tej samej metody płatności, której użyto podczas zakupu.

Koszty zwrotu


Jeśli wniosek o zwrot zostanie złożony w ciągu 30 dni od złożenia zamówienia, nie będziesz musiał ponosić żadnych dodatkowych kosztów, aby dokonać zwrotu produktu.

Zwrot (jeśli mieści się w przypadkach wymienionych powyżej) będzie całkowicie bezpłatny i szybki.

Jedyny wyjątek dotyczy przypadków, w których prośba o zwrot następuje po nieprawidłowym zakupie; jeśli popełniłeś błąd przy zakupie produktu, koszty zwrotu będą na Twój koszt i nie zostaną zwrócone.

Sprawdz status zwrotu


W swoim osobistym obszarze możesz w każdej chwili sprawdzić postęp procedury zwrotu. W zależności od statusu wniosku możesz znaleźć różne słowa:


  • Żądanie zwrotu: Twoje żądanie zostało pomyślnie przesłane i oczekuje na zatwierdzenie przez sprzedawcę.
  • Zatwierdzono: sprzedawca zaakceptował Twoją prośbę; wystarczy odesłać produkt, który ma zostać zwrócony.
  • Ukończono: proces zwrotu został zakończony, a sprzedawca dokonał zwrotu pieniędzy.
  • Odrzucona: Twoja prośba nie może zostać spełniona; w takich przypadkach radzimy wysłać wiadomość do sprzedawcy, aby poznać przyczyny.


Uwaga! Sformułowanie Odrzucone może być zatwierdzone tylko w przypadku, gdy produkt został zakupiony dłużej niż 90 dni.

Procedury i terminy zwrotu pieniedzy


Gdy tylko zwrócony produkt zostanie otrzymany z magazynu wyjściowego, otrzymasz zwrot pieniędzy za pomocą początkowej metody płatności, za pomocą której kupiłeś przedmiot.

Pamiętaj, że w każdym przypadku od momentu otrzymania wiadomości o zwrocie środków do momentu jej faktycznego udostępnienia na Twoim koncie może to potrwać 3-4 dni robocze.

W rzeczywistości termin ten obejmuje czas niezbędny do rozliczenia kredytu przez Twoją instytucję kredytową.

Porady dotyczace pakowania


Aby procedura zwrotu powiodła się i była akceptowalna, ważne jest, aby zwracany towar był w takim samym stanie, w jakim został dostarczony, kompletny we wszystkich częściach i z nienaruszonym oryginalnym opakowaniem.


Nieprzestrzeganie tych zasad powoduje, że prawo odstąpienia nie przysługuje.


Tak więc, jeśli musisz zwrócić przedmiot, bądź bardzo ostrożny; postaraj się umieścić wszystko w tym samym pudełku, w którym otrzymałeś towar i ponownie włożyć produkt do oryginalnego opakowania, bez nakładania dodatkowych taśm lub etykiet. 

Dzieje się tak dlatego, że bardzo często produkty są zwracane bezpośrednio do producenta i ważne jest, aby były w odpowiednim i akceptowalnym stanie.

Wyjatki


Zgodnie z postanowieniami dyrektyw europejskich istnieją kategorie produktów, których zwrotu nie można zażądać:

  • produkty nienadające się do zwrotu ze względów higienicznych lub związanych z ochroną zdrowia jednostki;
  • przedmioty, które mogą łatwo ulec zniszczeniu;
  • produkty zindywidualizowane lub niestandardowe;
  • jedzenie i picie.


Ogólnie rzecz biorąc nigdy nie zdarzy się, że będziesz musiał zwrócić zakup, ale jeśli masz taką potrzebę, zapraszamy Cię do uznania produktu za ważny towar, na którym każda firma opiera swój zysk, i z tego powodu należy również nadać mu należytą wagę. do praktyki powrotów.

Jeśli chcesz uzyskać więcej informacji na ten temat, możesz zapoznać się z naszymi stronami pomocy technicznej lub pełną dokumentacją dotyczącą zwrotów i refundacji.



Zwroty: częste pytania

  • Jaka jest twoja polityka zwrotów?

    Zgodnie z obowiązującymi przepisami wszyscy kupujący mają prawo zażądać zwrotu zakupionego produktu w ciągu maksymalnie 30 dni od momentu wejścia w posiadanie. Możliwe jest złożenie wniosku o zwrot za pośrednictwem swojego obszaru osobistego bez ponoszenia dodatkowych kosztów.

  • W przypadku jakiego rodzaju produktów można zażądać zwrotu produktu? Czy są jakieś wyjątki?

    Możliwe jest zainicjowanie żądania zwrotu dowolnego rodzaju produktu zakupionego za pośrednictwem platformy handlowej; wyjątkami są produkty spersonalizowane lub szyte na miarę, takie, które łatwo ulegają zepsuciu oraz wszystkie produkty związane z ochroną osoby i których nie można zmienić ze względów higienicznych.

  • Otrzymałem inny produkt niż zamówiony. Czy mogę go zwrócić?

    Tak. Jeśli otrzymałeś inny produkt niż ten, który zamówiłeś, możesz złożyć wniosek o zwrot bezpośrednio ze swojego obszaru osobistego. Wystarczy wybrać kolejność, w jakiej występuje dany produkt i skorzystać z funkcji zwrotu towaru.

  • Zamówiony przeze mnie przedmiot nie spełnia moich oczekiwań. Czy mogę go zwrócić?

    Pewno. Jeśli otrzymany produkt nie spełnia Twoich oczekiwań lub nie pasuje do opisu na stronie, możesz poprosić o zwrot. Aby to zrobić, po prostu przejdź do swojego osobistego obszaru, wybierz kolejność, w jakiej występuje dany produkt i użyj funkcji Zwróć przedmiot.

  • Artykuł ma wady i nie działa. Czy mogę go zwrócić?

    W przypadku, gdy otrzymany przez Ciebie produkt ma wady techniczne lub nie działa, masz prawo złożyć wniosek o zwrot. Aby to zrobić, musisz uzyskać dostęp do swojego osobistego obszaru, wybrać kolejność, w której występuje dany produkt i skorzystać z funkcji zwrotu przedmiotu.

  • Kupiłem przedmiot przez pomyłkę. Czy mogę złożyć wniosek o zwrot?

    Tak, jeśli zamówiłeś produkt przez pomyłkę, możesz poprosić o zwrot. Wystarczy zalogować się do swojej strefy osobistej, wybrać kolejność, w jakiej produkt jest obecny i skorzystać z funkcji zwrotu towaru. W takim przypadku jednak koszty poniesione w związku z wysyłką produktu nie zostaną zwrócone.

  • Jak zainicjować żądanie zwrotu?

    Jeśli chcesz zażądać zwrotu produktu, musisz:

    • dostęp do swojej osobistej strefy;
    • wybrać kolejność, w jakiej występuje zwracany przedmiot;
    • skorzystaj z funkcji zwrotu towaru.


    Gdy tylko sprzedawca otrzyma Twoją prośbę, otrzymasz wiadomość zawierającą niezbędne instrukcje, aby móc poprawnie wysłać paczkę i tym samym dokończyć procedurę zwrotu.

  • Jak długo muszę poprosić o zwrot produktu?

    Zgodnie z obowiązującymi przepisami możesz złożyć wniosek o zwrot towaru w ciągu maksymalnie 30 dni od momentu otrzymania produktu.

  • Czy muszę ponieść jakieś koszty, aby zwrócić produkt?

    Sprzedawcy nie mogą żądać dodatkowych kosztów zwrotu produktów; jedynym kosztem, jaki będziesz musiał ponieść, będzie koszt wysłania paczki, ale kwota ta zostanie doliczona do kosztów zwrotu, gdy sprzedawca ją otrzyma.

  • Jak otrzymam zwrot pieniędzy?

    Zwrot pieniędzy zostanie dokonany przez sprzedawcę po otrzymaniu przesyłki zawierającej zwracany produkt, przy użyciu tej samej metody płatności, która została wybrana podczas zakupu.

    Co do zasady czasy doładowania w przypadku płatności kartą kredytową wynoszą od 3 do 7 dni roboczych od daty wystawienia zwrotu.

  • Wysłałem paczkę, ale nie otrzymałem zwrotu pieniędzy; co mogę zrobić?

    W przypadku, gdy po wysłaniu paczki w ciągu 1-2 dni roboczych nie otrzymałeś zwrotu pieniędzy, zalecamy skontaktowanie się ze sprzedawcą za pośrednictwem komunikatora.

  • Nie znalazłem odpowiedzi na moje pytanie. Z kim mam się skontaktować?

    W przypadku, gdy wśród wszystkich tych pytań nie znalazłeś odpowiedzi na swoje wątpliwości dotyczące naszej polityki zwrotów i zwrotów, skontaktuj się z nami za pomocą odpowiedniego formularza dostępnego pod adresem ten link

    Nasza pomoc odpowie na Twoją prośbę tak szybko, jak to możliwe.