Witamy w sekcji Pomoc

Tutaj znajdziesz odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania dotyczące prawidłowego korzystania z rynku.




NIE OTRZYMAŁEM ZWROTU ZWROTU PRODUKTU. CO MOGĘ ZROBIĆ?

Jeśli, sprawdzając ruchy kartą kredytową, nie możesz znaleźć zwrotu za produkt, którego zwrotu zażądałeś, przed skontaktowaniem się ze sprzedawcą, proszę:

  • sprawdź, czy żądanie zostało wysłane w wyznaczonym terminie 30 dni od momentu otrzymania produktów;
  • sprawdź, czy status zwrotu został zmieniony na Zakończony;
  • odczekaj 3 do 7 dni roboczych;
  • upewnij się odpowiedziałeś na wszystkie pytania sprzedającego.


Jeśli mimo wszystko nie otrzymasz zwrotu, skontaktuj się ze sprzedawcą; jesteśmy pewni, że będzie w stanie udzielić Ci dodatkowych informacji w tej sprawie.


Pamiętaj! Jeśli nie otrzymasz odpowiedzi od sprzedawcy w ciągu 48 godzin, możesz poprosić o naszą pomoc, korzystając ze specjalnego udostępnionego Ci formularza w sekcji „Skontaktuj się z nami”; nasi pracownicy zajmą się Twoją prośbą i zapewnią Ci rozwiązanie tak szybko, jak to możliwe.

Czy ta strona była pomocna?