Witamy w sekcji Pomoc

Tutaj znajdziesz odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania dotyczące prawidłowego korzystania z rynku.




CZY MOGĘ ZMIENIĆ DANE DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA?

To zależy.

Jeśli Twoje zamówienie jest Wysłane, nie będzie można wprowadzić żadnych zmian. Możesz jednak spróbować skontaktować się z kurierem, któremu powierzono paczkę i poprosić o pomoc.

Jeśli z drugiej strony Twoje zamówienie nie zostało jeszcze wysłane, ale jest przygotowywane i chcesz wprowadzić zmiany dotyczące niektórych cech zakupionych produktów, takich jak rozmiar lub kolor, będzie musiał poprosić sprzedawcę o pomoc za pośrednictwem usługi przesyłania wiadomości (kliknij TU aby dowiedzieć się jak).

Podobnie, jeśli wprowadzono nieprawidłowy adres wysyłki lub adres rozliczeniowy, ale paczka nie została jeszcze wysłana, skontaktuj się z sprzedawcę i zapytaj, czy można wprowadzić zmiany.

Czy ta strona była pomocna?