Witamy w sekcji Pomoc

Tutaj znajdziesz odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania dotyczące prawidłowego korzystania z rynku.




CHCĘ ZWRÓCIĆ PRZEDMIOT. CO MAM ZROBIĆ?

Czy zdecydowałeś się zwrócić przedmiot, ponieważ jest uszkodzony, nieprawidłowy, niezgodny lub wadliwy i nie wiesz, jaką procedurę zastosować? Postępuj zgodnie z tymi prostymi wskazówkami:

  1. Zaloguj się na stronie i uzyskaj dostęp do swojego osobistego obszaru
  2. Kliknij Konto > Moje zamówienia
  3. Wybierz produkt, którego zwrotu chcesz zażądać, i skorzystaj z Zwróć produkty funkcja

W ten sposób sprzedawca otrzyma Twoją prośbę i prześle Ci wszystkie informacje niezbędne do wysłania paczki oraz wszelkie etykiety, które będziesz musiał umieścić na paczce zawierającej zwracany produkt. Gdy tylko sprzedawca otrzyma towar, dokona zwrotu pieniędzy przy użyciu tej samej metody płatności, którą użyto przy zakupie produktu.

Uwaga! Sprzedawca przed zaakceptowaniem wniosku może zażądać dodatkowej dokumentacji (zdjęcia produktów, faktura potwierdzająca zakup itp.). .)

Czy ta strona była pomocna?