Witamy w sekcji Pomoc

Tutaj znajdziesz odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania dotyczące prawidłowego korzystania z rynku.




JAK MOGĘ SPRAWDZIĆ STATUS ZAMÓWIENIA?

Po złożeniu zamówienia i przejściu do płatności, wchodząc do swojego obszaru osobistego, będziesz mógł zobaczyć jego status. Aby to zrobić, potrzebujesz tylko:

  1. Zaloguj się w swoim obszarze osobistym
  2. Kliknij Konto > Zamówienia
  3. Wyświetl pełną listę zamówień i śledź kolejność, która Cię interesuje

W drugiej kolumnie tabeli znajdziesz status zamówienia, oznaczony różnymi słowami:

  • oczekujące na wysyłkę: zamówienie zostało poprawnie odebrane przez sprzedawcę i jest przygotowywane
  • wysłane: zamówienie zostało wysłane i powierzone kurierowi odpowiedzialnemu za dostawę

W tym momencie otrzymasz wiadomość e-mail od sprzedawcy, który potwierdzi, że wysłał Twoją paczkę i dostarczy Ci numer śledzenia; w ten sposób będziesz mógł dokładnie poznać oczekiwaną datę dostawy.

Czy ta strona była pomocna?