Masz firmę w Polsce?
Zdobądź darmowy sklep na Sipoko.pl
Sprzedawaj swoje produkty tysiącom klientów

Pełna dokumentacja Ochrona sprzedawcy

Ochrona Sprzedawcy zapewnia wszystkim sprzedawcom Sipoko Marketplace ochronę i bezpieczeństwo sprzedaży i płatności.

W świecie sprzedaży online bezpieczeństwo i ochrona to słowa kluczowe, które pozwalają na zawarcie negocjacji handlowych w najlepszy możliwy sposób i bez ryzyka, zarówno dla sprzedawców, jak i konsumentów.


DLACZEGO NARODZIŁA SIĘ TA OCHRONA

Wzajemny szacunek i współpraca

To są słowa kluczowe, które charakteryzują całą naszą pracę; chcemy, aby Sipoko było bezpiecznym rynkiem, charakteryzującym się uczciwym rynkiem, który ma na sercu europejską gospodarkę. A tak się nie stanie, jeśli nie ma pojęcia szacunku: tak jak jesteśmy pewni, że wy, sprzedawcy, szanujecie kupujących, dostarczając im bezpieczne i certyfikowane produkty, tak samo chcielibyśmy, aby szanowali was.

I właśnie z tego powodu zdecydowaliśmy się stworzyć doraźną Ochronę szczegółowo zbadaną, abyś mógł czuć się chroniony i chroniony przed wszelkimi niewłaściwymi zachowaniami kupujących. Codziennie monitorujemy transakcje dokonywane za pośrednictwem witryny i staramy się zidentyfikować wszystkich kupujących „wysokiego ryzyka”.


OCHRONA SPRZEDAWCY: CO GWARANTUJEMY

Proces sprzedaży składa się z delikatnych faz, w których zawsze istnieje możliwość, że coś pójdzie nie tak. Tak jak dbamy o to, aby oferowane do sprzedaży produkty były certyfikowane i pochodziły od firm działających na terenie Polski, tak samo chcemy, aby Państwa profesjonalizm i praca były szanowane. W związku z tym postanowiliśmy zaoferować Ci ochronę w odniesieniu do wniosków o zwrot pieniędzy, które mogą być składane przez konsumentów po zakupie Twojego produktu.

Dlaczego właśnie wybraliśmy tę fazę? Ponieważ uważamy, że dobrze jest chronić Cię w przypadku, gdy kupujący zachowuje się w stosunku do Ciebie niewłaściwie. Na innych platformach podobnych do naszej nie ma kontroli w tym zakresie: jeśli kupujący zażąda zwrotu pieniędzy, dzieje się to automatycznie. Zdarza się też, że w ramach zwrotu sprzedawca otrzymuje inny niż zakupiony produkt lub nawet bez części składowych, bez możliwości uzyskania pomocy w tym zakresie.

Wszystko to jest sprzeczne z naszą ideą szacunku i współpracy: z tego powodu gwarantujemy, że będziesz chroniony we wszystkich przypadkach, w których uważasz, że wniosek o zwrot złożony przez kupującego nie spełnia wymagań.


JAK OBOWIĄZUJE OCHRONA

Jeśli uważasz, że wniosek o zwrot pieniędzy nie powinien zostać spełniony, po prostu skontaktuj się z nami i poproś o pomoc. Następnie skontaktujemy się z kupującym, aby poprosić o dodatkową dokumentację, która może potwierdzić, że wniosek został złożony z właściwą motywacją; jeśli tak się nie stanie, nie będziesz w żaden sposób zobowiązany do zwrotu produktu.


KILKA DODATKOWYCH WSKAZÓWEK

Naszym głównym celem jest stworzenie zrównoważonego i konkurencyjnego rynku, na którym wszyscy, sprzedawcy i kupujący, współpracują ze sobą, aby chronić europejską gospodarkę. I to jest główny powód, dla którego jednym z wymagań, jakie muszą spełniać firmy, które chcą sprzedawać na naszym rynku, jest to, aby były w 100% polskie.

Chcąc zminimalizować możliwość wystąpienia problemów podczas procesu sprzedaży, chcemy dać kilka wskazówek, aby zapewnić konsumentom nienaganną obsługę i satysfakcję z Twojej pracy (także unikając możliwości otrzymania negatywnej opinii).

Pierwszą rzeczą, o którą należy zadbać w najdrobniejszych szczegółach, jest opis produktu: radzimy podać jak najwięcej informacji, określając, czy produkt jest nowy, czy używany i czy ma wady. W ten sposób kupujący już po otrzymaniu przesyłki będzie wiedział, czego się spodziewać.

Konieczne jest wtedy zapewnienie jak najszybszego czasu wysyłki. Kupujący chcieliby otrzymać swoje produkty w ciągu jednego/dwóch dni: przestrzeganie tych terminów zwiększa możliwość otrzymania pozytywnych ocen.

Na koniec zalecamy szybkie odpowiadanie na ich pytania lub prośby: w ten sposób wykażesz się rzetelnością i profesjonalizmem, unikając w ten sposób pokusy wystawiania negatywnej opinii przez kupującego.

Czy ta strona była pomocna?